کد خبر: ۶۱۵۷۱
زمان انتشار: ۱۵:۱۳     ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
منتظرم از باشگاه تماس بگيرند تا تسويه‌حساب كنم. فعلا هم به تهران نخواهم آمد تا وقتي كه تماس بگيرند
سایت گل - يكي ديگر از بازيكنان پرسپوليس كه با باشگاه قرارداد دارد اما بلاتكليف است و نمي‌داند بايد چه كند. محمدحسين هوشيار كه ظاهرا در ليست مازاد پرسپولیس قرار گرفته و این روزها در مشهد به‌سر مي‌برد، مي‌گويد: هيچ خبري از باشگاه ندارم، يعني تماسي با من نگرفته‌اند و فعلا منتظر هستم.
 وي ادامه مي‌دهد: با يكي از مسوولان باشگاه تماس گرفتم تا تكليفم را روشن كنند اما جوابم را ندادند، الان يك جورهايي بلاتكليفم و كسي هم جوابگويم نيست. هوشيار با اشاره به اينكه دو سال ديگر با پرسپوليس قرارداد دارد درباره مطالباتش مي‌گويد: مقداري از مطالبات سال قبلم را نگرفته‌ام، بقيه‌اش هم كه مانده است.
 وي درباره مذاكره با تيم‌هاي ديگر در صورت جدايي از پرسپوليس مي‌گويد: همه در حد صحبت بوده و پيشنهاد جدي نداشته‌ام كه بخواهم مذاكره كنم. بايد ok آخر را از باشگاه بگيرم و بعد تكليفم را مشخص كنم.
 هوشيار در پاسخ به اينكه شنيده‌اي بعد از جذب گردان، باشگاه پرسپوليس دنبال يك گلر صربستاني است، مي‌گويد: بله شنيده‌ام و اين بدان معني است كه كلا من را نمي‌خواهند.
هوشيار كه در مشهد اخبار مربوط به دنيزلي و نيمكت پرسپوليس را پيگيري مي‌كند در پايان مي‌گويد: منتظرم از باشگاه تماس بگيرند تا تسويه‌حساب كنم. فعلا هم به تهران نخواهم آمد تا وقتي كه تماس بگيرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها