کد خبر: ۶۱۵۲
زمان انتشار: ۲۳:۵۳     ۰۳ آبان ۱۳۸۹
بسيج دانشجويي دانشگاه تهران و علوم پزشكي تهران اعلام كرد با تشكيل كميته حقيقت ياب دانشجويي متشكل از اعضاي بسيج دانشجويي اين دانشگاه در صدد است تا با بررسي پرونده هاي مفاسد اقتصادي، سياسي، اجتماعي و فرهنگي كلان به عنوان بازوي گفتمان عدالت خواهي عمل كند.
به گزارش خبرنگار سياسي«شبكه خبر دانشجو»، در بيانيه بسيج دانشجويي دانشگاه تهران و علوم پزشكي تهران  آمده است: يكي از افتخارات ديرينه جنبش دانشجويي مسلمان عدالت خواهي بوده است. امري كه پس از پيروزي انقلاب اسلامي وارد مرحله تازه اي شد و به طور خاص همزمان با آغاز دهه 80 بيش از هميشه مورد توجه قرار گرفت.
 
 
اين بيانيه مي افزايد: مطالبه دانشجويان در زمينه هاي مختلف كه اتفاقا هيچ كدام از جناح هاي سياسي نيز از آن در امان نبودند به خوبي نشان داد پيگيري اين آرمان متعالي جز با اراده و همت دانشجويان مسلمان ممكن نخواهد بود و اين چنين بود كه طي اين سال ها پرونده هايي هم چون استات اويل، جاسوس هسته اي، مرحوم  كردان، دانشگاه آزاد، كارتون خواب ها، طلبه سيرجاني و... مورد مطالبه دانشجويان عدالت خواه سراسر كشور قرار گرفت و روند مطالبه از مسئولين در برابر ناهنجاري ها و مفاسد كلان بيش از پيش سرعت گرفت.

در ادامه اين بيانيه آمده است: در همين راستا و با نيت ادامه دادن و ترويج اين سنت حسنه در جنبش دانشجويي مسلمان، بسيج دانشجويي دانشگاه تهران و علوم پزشكي تهران رسما اعلام مي دارد كه با تشكيل كميته حقيقت ياب دانشجويي متشكل از اعضاي بسيج دانشجويي اين دانشگاه در صدد است تا با بررسي پرونده هاي مفاسد اقتصادي، سياسي، اجتماعي و فرهنگي كلان عملا به عنوان بازوي گفتمان عدالت خواهي عمل نموده و در اين مسير بدون توجه به گرايش ها و سلايق سياسي چپ و راست در راستاي منويات رهبري يك گام بزرگ در راستاي عدالت خواهي بردارد.
 
نگارندگان اين بيانيه در پايان تاكيد كردند: در آينده اي نه چندان دور نخستين گزارش رسمي از اقدامات اين كميته به اطلاع عموم خواهد رسيد و در همين رابطه اطلاعات تكميلي براي دانشجويان علاقمند در اين كميته در بيانيه هاي بعدي اعلام خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها