کد خبر: ۶۱۵۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
مراقب شهربازی‌های غیراستاندارد باشید
فصل تابستان به نوعی فصل شادی و خوشحالی بچه هاست و یکی از راه هایی که این بچه ها می توانند خودشان را خالی کنند شهربازی ها است.
مشرق، شهربازی ها در برخی شهرهای کشورمان به علت استفاده از وسایل غیراستاندارد محل های بسیار خطرناکی هستند که هم از نظر اقتصادی و هم از نظر جسمی ممکن است به شما صدماتی را وارد کنند. در ابتدا اینکه باید برای انجام بازی های ترسناک که تنها حال شما را خراب می کند مبالغ زیادی پرداخت کنید برای مثال قیمت یک ترن هوایی ممکن است به 5 هزار تومان نیز برسد. اما در کنار موارد اقتصادی شهربازی ها خطرهای دیگری نیز دارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

چه کارهای نباید انجام دهیم؟

شهربازی برای شما و فرزندانتان خطرهای پنهانی دارد و باید از آن ها خودداری کنید تا مشکلات زیادی برای شما ایجاد نشود و بتوانید یک شب خوب را داشته باشید.

فرزندانتان را تنها نگذارید:

اولین کاری که باید انجام دهید این است که دست فرزندانتان را رها نکنید چرا که شهربازی ها محل های خیلی امنی نیستند و ممکن است اتفاقات ناگواری برای شما اید. همچنین فرزندانتان را تنها سوار دستگاه های متفاوت نکنید برخی از ان ها برای کودکان طراحی نشده اند و حتما باید همراه آن ها باشید تا صدمه ای به آن ها وارد نشود.



چیزی نخورید:

رستوران هایی که در شهربازی ها وجود دارند با توج به اینکه باید به تعداد بسیار زیادی از مشتریان پاسخ دهند پس خیلی در درست طبخ شدن و پاکیزگی محل رستوران توجه زیادی ندارند پس ممکن است مشکلاتی مانند مسمویت های مختلف را برای شما ایجاد کند. همچنین از موادی مانند پشمک یا بتنی هایی که در محیط باز قرار دارند اصلا خریداری نکنید چرا که آلودگی های زیادی دارند.

مشکلات جسمانی

شهربازی ها می توانند باعث بروز مشکلات جسمانی بسیار زیادی نیز برای شما نیز بشود که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

گردن درد:

یکی از اصلی ترین مشکلاتی که شهربازی برای شما ایجاد می کند دردهای بسیار زیادی است که ممکن است روزها شما را خانه نشین کند.برحسب تحقیقات گردن درد مهمترین دردی است که برای شما به وجود می آید و همچنین در برخی از مواقع می تواند باعث بروز میکشلات بیشتری نیز در شما شود. این امر حتی برای ورزشکاران که بدن های آماده ای دارند نیز صدق می کند.



کمردرد:

یکی دیگر از مواردی که در افرادی که از شهربازی خارج می شوند می توان دید کمر درد است. ضرباتی که بر اثر دستگاه های مختلف بر کمر شما وارد می شود را باید جدی بگیرید چرا که ممکن است مشکلات جدی را برای شما بوجود آورد. سعی کنید زیاد دستگاه هایی که به کمرتان فشار می آورد را سوار نشوید.



دستگاه گوارش:

اگر شما هم دستگاه هایی مانند سفینه فضایی، رنجر، سالتو و ترن هوایی را سوار شده باشید دچار حس های بدی در داخل سیستم گوارشی تان شده اید. این وسیله ها باعث می شود تا دستگاه گوارش شما حرکت کرده و در برخی از مواقع باعث ایجاد حالت تهوع در شما می شود. سعی کنید از سوار شدن بر این دستگاه ها خودداری کنید چرا که باید چند روزی را در خانه بخوابید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها