کد خبر: ۶۱۴۸۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
هرچند محمد رویانیان، مديرعامل باشگاه پرسپوليس دعوت بهرام شفیع را برای حضور در برنامه ورزش و مردم نپذیرفت تا از رویارویی با علي فتح‌الله‌زاده همتاي استقلالي‌اش خودداری كند، اما این تصمیم مدیر قرمزها هم باعث نشد از هجمه‌ای كه مسئولان استقلال علیه او و مدیریتش به راه انداخته اند، كاسته شود.
احمد رسولی نژاد، ريیس هیات مدیره استقلال كه در صدر منتقدان رویانیان قرار دارد، در جدیدترین اظهارات خود با اشاره به بدهی 20 میلیاردی پرسپولیس، نسبت به آینده این تیم و البته استقلال كه آنها نیز 12 میلیارد بدهی دارند، هشدار داد و با بیان این‌كه گفته می‌شود یك باشگاه 10 بازیكن یك میلیاردی خریده است، به فارس گفت: اگر این خبر صحت داشته باشد این باشگاه 30 میلیارد تومان هزینه خواهد داشت كه سازمان لیگ باید پیگیری كند.

فتح‌الله‌زاده هم كه در برنامه ورزش و مردم حاضر شده بود، با انتقاد از اقدامات رویانیان گفت: اين درست نيست كه به هر قيمتي بخواهيم ستاره‌ها را به تيم بياوريم چون وقتي چند ملي‌پوش در تيم شما هستند كه 400 ميليون تومان پول گرفته‌اند و مي‌بينند بازيكني كه در بهترین حال ممكن 600 میلیون ارزش دارد، با يك ميليارد و 300 ميليون تومان به تيم آمده است ديگر انگيزه‌اي براي بازي نخواهد داشت.

فتح‌الله‌زاده كه مشخص بود به یكی از خریدهای پرسپولیس اشاره دارد، بدون آن‌كه نامی از رویانیان ببرد، ادامه داد: وقتي به يك مدير 30 ميليارد تومان مي‌دهند و به مدير ديگر حتي يك ريال هم نمي‌دهند ديگر رقابت معني پيدا نمي‌كند. برخي مديران آن قدر تحت فشار قرار مي‌گيرند كه تصور مي‌كنند اگر تيم خوبي نبندند مي‌گويند مدير خوبي نبوده است. به همین دليل با خرید بازیكنان گران، سكوها را مي‌خرند تا تماشاگرشان راضي باشد.

واکنش باشگاه پرسپوليس

این صحبت، خیلی زود واكنش باشگاه پرسپولیس را به همراه داشت، به طوری كه معاون اجرایی قرمزها در گفت‌وگو با سایت باشگاه عنوان كرد: اگر مدیری بتواند 30 میلیارد تومان پول از دولت دریافت كند، از مدیران بسیار موفق ورزشی خواهد بود كه باید سرتا پایش را طلا گرفت ولی كل دریافتی ما از دولت 4.5 میلیارد تومان بوده و این رقم طبق اسناد موجود، كمتر از پولی است كه استقلالی‌ها از دولت گرفته‌اند.

خود رویانیان هم در یك جمله كوتاه پاسخ جنجال رسانه‌ای آبی‌ها را داد و گفت: به جای مناظره و كری‌خواندن كارم را با قدرت دنبال می‌كنم.

به نظر هم اینگونه می آید، چرا كه از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد رویانیان و همكارانش با پژمان نوری به توافق رسیده اند تا به نوعی علی كریمی را هم برای ماندن در این تیم راضی نگه دارند.

از صحبت‌های ناامید كننده فتح الله زاده در مورد كریم انصاری فرد هم اینگونه برمی آید كه این شاه ماهی فصل نقل و انتقالات از استقلال دور و به پرسپولیس نزدیك شده است.

مدیر آبی‌ها با بیان اینكه امروز یا فردا جواب نهایی را از انصاری فرد خواهیم گرفت، در باره او گفت: سقفی را در نظر گرفته‌ایم كه به انصاری‌فرد پرداخت كنیم اما اگر توافق نكند بالاتر از آن نمی‌توانیم به بازیكنی پول بدهیم!

این در شرایطی است كه پرسپولیسی‌ها برای جذب چنین بازیكنی هیچ سقفی ندارند و اگر لازم باشد می توانند در كنار سقف قانونی قراردادها، از واگذاري خودروهاي گران‌قيمت بی.ام.و Z4 تا خانه در شمال تهران را هم به عنوان متمم قرارداد تقدیم كنند.

محمدرضا خلعتبری، دیگر مهره كلیدی فصل نقل و انتقالات هم به دلیل مشكلات شخصی‌اش و این‌كه نمی خواهد در امارات زندگی كند، در آستانه امضای قرارداد با قرمزها قرار گرفته است.

یك هافبك دفاعی برزیلی هم برای توافق نهایی با قرمزها به تهران آمده و در صورت تائید نهایی، امروز قراردادش را امضا می كند.

البته همه اینها در شرایطی است كه هنوز تكلیف سرمربی تیم كهكشانی پرسپولیس برای فصل آینده مشخص نیست و مصطفی دنیزلی برای بازگشت به تهران، هر روز، امروز و فردا می‌كند.

آخرین خبر در این باره این‌كه دنیزلی بامداد فردا (یكشنبه) به تهران می آید تا قبل از هر چیز در مورد برخی از مسائل با مدیرعامل قرمزها به بحث و تبادل نظر بپردازد.

این را سایت باشگاه پرسپولیس روی خروجی خود قرار دارد، تا از نگرانی هواداران این باشگاه در مورد سرمربی بكاهد، با این حال هنوز هم این احتمال كه دنیزلی برای ادامه حضور در تهران با رویانیان به توافق نرسد و علی دایی، سرمربی این تیم شود، وجود دارد.

ادامه مذاکرات با جباري ، رحمتي و تيموريان

در اردوی آبی‌ها اما سرمربی هست ولی از خریدهای بزرگ خبری نیست. پس از دور شدن كریم انصاری‌فرد از استقلال، حالا آندرانیك تیموریان هم با وجود تاكید قلعه نویی بر تمدید قرارداد این بازیكن، با یك پیشنهاد مالی قابل توجه از تیم های اماراتی روبه‌روست.

فریدون زندی هم گفته می‌شود رقم 650 میلیون تومان را به آبی‌ها پیشنهاد داده كه به هیچ وجه مورد توافق فتح‌الله‌زاده و همكارانش نیست.

از سوی دیگر وضعیت محسن یوسفی هم نامشخص است. این بازیكن در مذاكره با استقلال سر مسائل مالی به توافق نرسیده است و این احتمال وجود دارد كه یوسفی هم فصل آینده در استقلال نباشد.

از همه اینها مهم‌تر این‌كه جلسه ویژه مدیرعامل استقلال با مجتبی جباری صبح پنجشنبه برگزار شد و طرفین پیشنهادهاي خود را ارائه كردند اما در پایان در مورد مسائل مالی به توافق نهایی نرسیدند.

همچنین فتح‌الله‌زاده مذاكرات تلفنی را با سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان تیم ملی انجام داده و به توافقات ابتدایی نیز دست پیدا كرده اند. با این حال قرار است در بازگشت رحمتی از مسافرت مذاكرات نهایی انجام شود.

این مذاكرات ظرف دو روز آینده انـــجام می شود تا تكلیف رحمتی هم برای فصل آینده مشخص شود. دو بازیكن پرتغالی مدنظر سرمربی استقلال هم از امروز در تمرینات این تیم حاضر می شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها