کد خبر: ۶۱۴۱۸
زمان انتشار: ۰۱:۵۳     ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
یک دلال که این روزها اطراف یکی از تیم های پرهوادار تهرانی نیز زیاد دیده می شود، دیداری عجیب با سرمربی تیم ملی داشته است.
مشرق، این روزها، تمرین تیم ملی فوتبال ایران و امور مربوط به آن، به دست نیافته ای برای رسانه ها تبدیل شده است. به دستور سرمربی، اصحاب رسانه با محدودیت های ویژه ای مواجه شده اند که موجب انتقادات زیادی شده است؛ اما این روزها هر چه کارلوس کی روش می گوید، با حمایت ویژه فدراسیون همراه می شود.
در این بین، شاهد رفت و آمد برخی اشخاص به اردوی تیم ملی فوتبال هستیم که دلیلی برای آن وجود ندارد. نکته تعجب برانگیز این است که این اشخاص جلساتی نیز با سرمربی پرتغالی داشته اند. آنها از طریق واسطه ای به این هدف می رسند که مدتی است اطراف این تیم زیاد دیده می شود. در همین راستا، دلال یکی از باشگاه های پرهوادار، چندی پیش توانست با کی روش دیدار کرده و مذاکرات مفصلی نیز داشته باشد.
سوال این است که چگونه یک دلال می تواند به اردوی تیم ملی رفته و با سرمربی دیدار داشته باشد؟ اساسا، او چه نقطه مشترکی با کی روش دارد که می توان به این مهم دست یابد؟ از سویی، چرا نماینده افکار عمومی حق حضور در تمرین و اردوی تیم ملی را ندارد و یک دلال، چنین امکانی دارد؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها