کد خبر: ۶۱۳۴۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
تا آنجا كه من مي‌دانم دنيزلي آدم متعهدي است ولي گويا مشكلات او باعث شده كه همه چيز عوض شود
سايت گل – در حالي كه پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات عملكرد موفقيت‌اميزي داشته است، حالا نيامدن مصطفي دنيزلي يك شوك بزرگ براي اين باشگاه است كه مطمئنا پرسپوليس را با دردسرهاي زيادي مواجه خواهد كرد.
محمد نوري هافبك پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل در مورد نيامدن دنيزلي مي‌گويد:«‌ دنيزلي حدود 7 ماه با پرسپوليس كار كرد و در اين مدت با نقاط ضعف و قدرت تيم آشنا شد. حتي  جذب بازيكن هم زيرنظر او انجام گرفت و نمي‌دانم چرا حالا اين اتفاقات افتاده و او نمي‌خواهد برگردد. تا آنجا كه من مي‌دانم دنيزلي آدم متعهدي است ولي گويا مشكلات او باعث شده كه همه چيز عوض شود.»
نوري در  ادامه حرف‌هايش مي‌گويد:«‌ دنيزلي خيلي خوب با شرايط پرسپوليس و فوتبال ايران آشنا شده بود و مطمئنا مي‌توانست شرايط را براي فصل جديد تغيير داده و تيم را مدعي قهرماني كند. به نظر من نيامدن دنيزلي اتفاق خوبي نيست و به ضرر پرسپوليس خواهد بود. اين موضوع براي ما دردسر درست خواهد كرد و آمدن مربي جديد مشكلات خاص خودش را دارد.»
از نوري در مورد احتمال حضور برونو متسو در پرسپوليس سوال مي‌كنيم كه او اينگونه جواب مي‌دهد:«‌من نمي‌توانم در مورد متسو نظر بدهم چون زياد او را نمي‌شناسم و فقط مي‌دانم كه در كشورهاي عربي كار كرده است. اگر مربي جديد بيايد مشكلات خاص خودمان را خواهيم داشت چون چند ماه زمان مي‌برد تا با شرايط فوتبال ايران و پرسپوليس آشنا شود.»‌
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها