کد خبر: ۶۱۲۵۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
 ژائو ویلا هافبک فصل قبل تیم ژیل ویل سنته و آنسلمو گنزالس مهاجم تیم ناسیونال پرتغال با عقد قرارداد دو ساله به تیم تراکتورسازی پیوستند.
 
به گزارش گل، در حال حاضر با توجه به اینکه بعضی از تیم‌ها شرایط مشخصی ندارند و هنوز وارد بازار نقل و انتقالات نشده‌اند اما کار رابطان و فعالان این حوزه به شدت گرم است. به مهم‌ترین شایعات امروز بازار نقل و انتقالات توجه کنید.
 
* غلامی سپاهانی شد

محمد غلامی مهاجم سابق تیم‌های استیل‌آذین و پاس همدان که سال گذشته در داماش گیلان به میدان رفت در آستانه حضور در سپاهان است. علیرضا مرزبان که قبلا در استیل‌آذین مربی غلامی بوده او را به تیم دعوت کرده تا سپاهان از نظر مهره‌های خط حمله هیچ کم و کسری‌ای نداشته باشد.
 
* بادامکی در تهران می‌ماند؟

حسین بادامکی در حالی از فهرست پرسپولیس کنار گذاشته شده که امسال آنقدرها هم که به نظر می‌رسد بد کار نکرد. این بازیکن باتجربه مشهدی که قصد داشت از پرسپولیس برود‏ با باشگاه نفت تهران به توافقات خوبی رسیده است اما هنوز معلوم نیست که نفتی شود. اولویت بادامکی به بازی در پایتخت است.
 
* شکوری شاید سایپا

هادی شکوری مدافع سابق استقلال که یک فصل فاجعه‌بار را در شاهین‌بوشهر گذراند امیدوار است که با حضور در تیم سایپا تجدید قوا کند و به فوتبال بازگردد. شکوری نفت تهران را هم زیر سر دارد.
 
* همه در انتظار طالب‌لو

اگر امیر قلعه‌‌نویی کار استقلال را در دست بگیرد وحید طالب‌لو یکی از اولین خریدهایش خواهد بود. طالب‌لو با توجه به سقوط شاهین سهمیه لیگ‌برتری نیست و موقعیت خوبی برای انتقال به هر تیمی دارد.
 
* دو بازیکن پرتقالی در تراکتور

آنسلمو گنزالس مهاجم تیم ناسیونال پرتغال با عقد قرارداد دو ساله به تیم تراکتورسازی پیوست. آنسلمو در فصل قبل 8 گل برای تیمش به ثمر رسانده بود. تیم ناسیونال در رده هفتم لیگ پرتغال جای دارد. همچنین ژائو ویلا بازیکن هافبک فصل قبل تیم ژیل ویل سنته پرتغال با عقد قرارداد دو ساله به تیم تراکتورسازی پیوست. ژائو 14 سال در تیم‌های پایه باشگاه بنفیکا حضور داشته است و فصل قبل نیز 4 گل برای تیمش به ثمر رساند. تیم ژیل ویل سنته در رده نهم لیگ پرتغال قرار دارد. بعد از جواب دادن تجربه فلاویو لوپز‏ آن ها می‌خواهند میزبان خوبی برای هموطنان کریس رونالدو باشند.
 
* فراز در تبریز؟

فراز کمالوند از طرف هر دو تیم تبریزی تراکتورسازی و شهرداری خواستگاران سفت و سختی دارد. او که به دلایلی قید حضور در فولاد را زده مشغول بالا و پایین کردن شرایط است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها