کد خبر: ۶۱۲۴۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
منابع رسانه‌ای فرانسه از احتمال محکومیت به حبس هافبک پیشین تیم ملی فوتبال این کشور خبر می‌دهند.

فارس و به نقل از روزنامه اکیپ، در شرایطی که تیم فرانسه اکنون در رقابت‌های یورو 2012 حضور دارد و جمعه شب نیز با کسب پیروزی 2 بر صفر مقابل اوکراین به پیروزی قابل توجهی رسید، کلود ماکله‌له به زندان برای مدت 5 ماه و پرداخت جزای نقدی تهدید می‌شود.

مطابق این گزارش «تاندی اوجیر» همسر وی که در حال گرفتن طلاق از این چهره است، به دادگاه شهر پاریس علیه شوهرش شکایت کرده که در صورتی که بتواند ادعای خود را به اثبات برساند، هافبک پیشین چلسی و رئال‌مادرید  به حبس محکوم خواهد شد.

اوجیر در شکایت خود عنوان کرده هنگامی که برای بردن وسایل شخصی به منزل مراجعه کرده و قصد ورود داشته، با خشونت شدید همسرش رو به رو می‌شود و حتی سیلی محکمی به صورتش توسط ماکله‌له اصابت می‌کند.

در مقابل این ادعا ، بازیکن تیم فرانسه در جام جهانی 2006 و کمک مربی کنونی تیم پاری‌سن‌ژرمن،‌ تمام این اتهام‌ها را نادرست دانسته و عنوان کرده است: او به زور می‌خواست وارد منزل شود  در حالی که هیچ هماهنگی از قبل نکرده بود. ما در حال جدا شدن از یکدیگر هستیم و طبق رای دادگاه خانواده،‌ او موظف است برای مراجعه به منزل، قبلا تماس بگیرد و هماهنگ کند. من هم براین اساس تنها کاری که کردم ،‌ فوری به پلیس زنگ زدم و ماجرا را شرح دادم. من هیچ خشونتی به خرج ندادم و به صورتش سیلی هم نزدم.

براساس گزارش اکیپ،‌ قرار است در هفته آینده دادگاه ورسای به این موضوع بحث‌انگیز رسیدگی کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها