کد خبر: ۶۱۱۹۳
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
دقایقی بعد از انتشار این خبر یکی از مسئولان پرسپولیس تایید کرد که مذاکره با متسو حقیقت دارد و او نزدیکترین گزینه به نیمکت پرسپولیس است
سایت گل - در حالی که باشگاه پرسپولیس از بازگشت مصطفی دنیزلی خبر داده است و این مربی ترک امروز یه تهران می آید اما در رسانه های عربی از حضور در ایران و پرسپولیس خبر داده اند.
به گزارش گل آنها از مذاکراتی خبر می دهند که در هفته گذشته ما بین نماینده پرسپولیس و برونو متسو صورت گرفته است و هر دو برا همکاری با یکدیگر به توافق رسیده اند اما تنها مشکل برای این همکاری مصطفی دنیزلی است . نماینده باشگاه پرسپولیس به متسو اطمینان داده است که در این هفته رابطه دنیزلی با پرسپولیس قطع می شود و آنها متسو را به عنوان سرمربی تیم معرفی خواهند کرد .
متسو نیز پذیرفته است تا چند روز برای اتمام قرارداد دنیزلی منتظر بماند . گفته می شود که نمایندگان پرسپولیس برای ملاقات با متسو از یک استقلالی کمک کرده اند و توانسته اند با او ملاقات کنند .
 اسم متسوهمیشه در فوتبال ایران مطرح بوده است اما هیچ وقت این اتفاق به حقیقت تبدیل نشده است . دقایقی بعد از انتشار این خبر یکی از مسئولان پرسپولیس تایید کرد که مذاکره با متسو حقیقت دارد و او نزدیکترین گزینه به نیمکت پرسپولیس است. البته همچنان بازی دست دنیزلی است اما مدیران پرسپولیس دیگر از استخدام مصطفی  نا امیدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها