کد خبر: ۶۱۱۳۷
زمان انتشار: ۰۱:۵۱     ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
یک مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس خبر داد که حضور انصاری‌فرد در این تیم صددرصد قطعی است و این بازیکن با این باشگاه به توافق رسیده است.
سایت گل، کریم انصاری‌فرد مهاجم ملی‌پوش سایپا که یکی از چهره‌های مهم و پر سر و صدای فصل نقل و انتقالات لیگ برتر است با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید.
تا یکی، دو هفته پیش بحث حضور انصاری‌فرد در استقلال به شکل جدی مطرح بود ولی این بازیکن در روزهای اخیر مذاکرات جدی با باشگاه پرسپولیس انجام داد و در نهایت پیشنهاد باشگاه را قبول کرد. انصاری‌فرد در مورد مسائل کلی از جمله مبلغ قرارداد و نحوه ترانسفر شدن با پرسپولیس به توافق رسیده ولی نکته جالب این است که امروز(جمعه) مسئولان 2 باشگاه سایپا و استقلال دوباره با انصاری‌فرد تماس گرفتند تا با این بازیکن مذاکره کنند.
مهاجم شماره 10 تیم ملی ما تصمیم نهایی خود را گرفته و شب گذشته به مسئولان پرسپولیس اعلام کرد که با این تیم قرارداد امضا خواهد کرد. یک مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس به سایت گل خبر داد که حضور انصاری‌فرد در پرسپولیس صددرصد قطعی است و این بازیکن با این باشگاه به توافق رسیده است. حالا باید منتظر امضا قرارداد داخلی و رسمی انصاری‌فرد با پرسپولیس باشیم.
البته مدیران پرسپولیس هنوز در مصاحبه‌های رسمی این انتقال را تایید نمی‌کنند و حتی رویانیان در مصاحبه‌ای مدعی شده «ما کنار کشیدیم تا انصاری‌فرد به استقلال برود!» اما آن‌ها در گفتگوهای خصوصی پرسپولیسی شدن کریم را تایید کرده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها