کد خبر: ۶۱۱۳
زمان انتشار: ۲۰:۴۶     ۰۲ آبان ۱۳۸۹
به دنبال تعطیلی شرکت هرمی سوئیسی که در قالب تجارت لوازم آرایشی و بهداشتی اقدام به ایجاد تشکیلات موسوم به هرمی کرده بود، اخبار رسیده حاکی از فعالیت های هرمی به شیوه جدیدی می باشد.

به گزارش پایگاه 598، به دنبال تعطیلی شرکت هرمی سوئیسی که در قالب تجارت لوازم آرایشی و بهداشتی اقدام به ایجاد تشکیلات موسوم به هرمی کرده بود، اخبار رسیده حاکی از فعالیت های هرمی به شیوه جدیدی می باشد.

سودجویان در جدیدترین روش خود برای به دام انداختن افراد نا آگاه و کسانی که به دنبال سود بدون زحمت هستند  این بار در قالب شرکت های تهیه و توزیع لوازم ورزشی و با فروش هرمی این گونه اقلام در صدد ضربه زدن به اقتصاد کشور و خارج کردن ارز می باشند.

در همین راستا علاوه بر عملی کردن شیوه فوق، سودجویان همچنین با کشاندن افراد به قهوه خانه های تهران این مکان ها  را که غالبأ از دید ناظرین امنیتی پنهان می باشد به مکان جلسات خود تبدیل کرده اند.

با توجه به اقدامات مؤثر نهاد های امنیتی طی چند سال گذشته که به متلاشی شدن بسیاری از شرکت های هرمی منتهی گردیده است،شایان توجه است که با اقدام سریع و از بین بردن این تشکیلات نیز علاوه بر ممانعت از خروج ارز از کشور،مانع از صدمه دیدن افراد ناآگاه و خانواده های آنان شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها