کد خبر: ۶۱۰۳۲
زمان انتشار: ۰۰:۰۲     ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
یک سایت نزدیک به آقازاده فراری خبر از پلمپ دفتر شبکه پایداری داده این موضوع را تائید می کنید؟ خود شما فرمودید که این سایت نزدیک به آقازاده فراری است. اگر از آقازاده فراری تا کنون صداقتی دیده اید از قبال این سایت هم بدنبال اخبار صحیح و واقعی باشید. اصلا این شبکه دفتر داشت که پلمپ بشود؟! چند تا طلبه و دانشجو با هم یک سایت اینترنتی راه اندازی کردند تا سخنان بزرگان حوزه و انقلاب را به گوش نسل جوان برسانند و این سایت همچون دهها سایت دیگر که آزادانه در ایران فعالیت می کنند، تنها به پخش کلیپ اقدام می کرد.
به گزارش پایگاه 598، فعالیت ده روزه ی سایت شبکه پایداری با حواشی و اظهار نظرهای بسیاری همراه بود. سایتی که در شب برگزاری مرحله دوم انتخابات تهران فیلتر گردید. در این بین یک سایت دائم الفیلتر که سهمیه روزانه ای در هجمه علیه آیت الله مصباح یزدی و همفرکانش را در سبد کاری سایت خود قرار داده است و خوراک بسیاری از رسانه های ضد انقلاب را نیز فراهم می کند در خبری ادعا نموده است که دفتر شبکه پایداری توسط ماموران قضایی پلمپ شده است.



برای اطلاع از این قضیه در تماسی با مسئولان سایت شبکه پایداری در خصوص خبر مذکور اوضاع را جویا شدیم و فهمیدیم که سایت شبکه پایداری اصلا دفتر کاری را ندارد. در همین راستا پایگاه 598 در مصاحبه ای با مدیر سایت شبکه پایداری به گفتگو نشسته است که در ادامه می آید:

یک سایت نزدیک به آقازاده فراری خبر از پلمپ دفتر شبکه پایداری داده این موضوع را تائید می کنید؟

خود شما فرمودید که این سایت نزدیک به آقازاده فراری است. اگر از آقازاده فراری تا کنون صداقتی دیده اید از قبال این سایت هم بدنبال اخبار صحیح و واقعی باشید.

یعنی دفتر شبکه پلمپ نشده است؟

اصلا این شبکه دفتر داشت که پلمپ بشود؟! چند تا طلبه و دانشجو با هم یک سایت اینترنتی راه اندازی کردند تا سخنان بزرگان حوزه و انقلاب را به گوش نسل جوان برسانند و این سایت همچون دهها سایت دیگر که آزادانه در ایران فعالیت می کنند، تنها به پخش کلیپ اقدام می کرد اما ابتدا به دروغ گفتند تلویزیون راه اندازی کردند بعدش هم بدون تذکری آنرا فیلتر کردند. اگر این آقایان (سایت مذکور) صادق هستند بگویند دفترش کجا بوده که پلمپ شده است.

به نظر شما چرا با این سایت اینگونه برخورد شد؟

عده ای در کشور تمام تلاششان این است که سخنان حضرت علامه مصباح یزدی ـ که از سوی حضرت امام خامنه ای به مطهری زمان ملقب شدند ـ به گوش جوانان نرسد. حتی وقتی یک سایت قصد انتشار فیلمهای بصیرت ده و روشنگرانه حضرت علامه مصباح یزدی را داشت به دروغ به این و آن نامه نوشتند و خبر از تاسیس تلویزیون دادند.

یعنی تا کنون دلیل فیلترینگ سایت به شما ابلاغ نشده است؟

همین الان ما اسنادی داریم و تصاویر و فیلم هایش را هم ضبط کردیم و نزدمان موجود است که برخی سایتهای پخش فیلم در کشور در حال پخش و انتشار فیلمهای مبتذل و غیراخلاقی هستند آنهم سایتهای که وابسته به مراکز مشهور در کشورند اما هیچ مخالفتی با آنها نمی شود چرا؟!


وقتی سایت رو فیلتر کردند شما چه اقدامی انجام دادید؟

با اینکه ما می دانستیم این موضوع از کجاست اما هیچ اقدامی نکردیم. البته راستش رو بخواهید بعضی اوقات وقتی این برخوردهای عجیب را با نیروهای ارزشی و انقلابی می بینیم پیش خودم می گویم" مگر مجبوریم . اعصابمان را که از سر راه نیاوردیم که هر روز تو فشار و سختی باشیم . نگاه به برخی هم سن و سالهایم که می کنم می گم چرا آنها باید با خوشی و شادی زندگی کنند از لحاظ مالی و امکانات و شرایط از ما جلو باشند و سرشان تو زندگی خودشان باشد و هیچ کس هم کاری بکارشان نداشته باشد و سالی چند سفر خارجی داشته باشند اما ما نه شب داشته باشیم نه روز. به جای تفریح هر از چندی به هر بهانه ای پایمان به دادسرا و دادگاه باز شود! خب برم مثل دیگران زندگیمو بکنم. خانواده چه گناهی دارد که نباید لذتی از زندگیش ببرد. با بی پولی و همه مشکلات در نبود من صبر کند. در مملکتی که فقط از فوتبالیست و هنر پیشه تجلیل می شود و بچه حزب اللهی ها هم هیچ کسی کوچکترین حمایت را ازشان نمی کند. خانه نشینی و سکوت و بی تفاوتی بهترین راه کار است." اما سریع بخودم می آیم و می گویم " اعوذ بالله من الشیطان الرجیم"
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها