کد خبر: ۶۰۹۹۲
زمان انتشار: ۱۷:۳۴     ۲۵ خرداد ۱۳۹۱
تابناک نوشت: در پی بالا گرفتن ناآرامی‌ها و تشدید شرایط انقلابی در بحرین، درماندگی مقامات این کشور افزایش یافته و به هر راه ممکن برای فرافکنی مشکلات خود دست می‌آویزند؛ یکی از مهمترین این راه‌ها تاکنون متهم کردن ایران به دخالت در امور بحرین و تحریک انقلابیون بوده، ولی اقدامات «آل خلیفه» به همین درجه محدود نشده است.

 روز گذشته، مقامات بحرینی کنفرانس به اصطلاح بین‌المللی برگزار کردند که بخش عمده‌ای از بحث‌های آن، به طرح ادعاهای واهی، غیرمستند و حتی توهین‌آمیز به ایران و ایرانیان اختصاص داشته است.

این کنفرانس که حتی نام آن نیز مجعول و توهم آمیز بوده (امنیت در خلیج...: حقایق منطقه‌ای و منافع بین‌المللی) به محفلی برای عقده‌گشایی آل خلیفه علیه ایران و ادعاهای فرافکنانه این خاندان برای منحرف کردن اذهان از مشکلات درونی خود تبدیل شده بود.

بنا بر این گزارش، شدید‌ترین اظهارات در این کنفرانس از سوی فردی به نام «انور عبدالرحمان» که روزنامه «گالف دیلی نیوز» وی را یک روشنفکر (!) بحرینی خوانده، بیان شده است. وی با بیان اینکه «ایرانیان در دوره تاریکی زندگی می‌کنند»، نقش ایران در تحولات منطقه‌ای در گذشته و حال را زیر سؤال برده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها