کد خبر: ۶۰۹۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۰۱ آبان ۱۳۸۹
قالیباف بدون داشتن هیچ استدلالی در مخالفت جدایی شهرستان ری از شهر تهران اعلام کرد که در صورت موافقت مسئولان با این امر از سمت خود در شهرداری تهران استعفا خواهد داد.
به گزارش افشا نیوز، پس از مطرح شدن بحث استقلال شهرری از شهر تهران که پیرامون آن جنجال های بسیاری از سوی شورای شهر تهران و شخص شهردار تهران برپا شد و تعدادی از اعضای شورا شهر و من جمله محمد باقر قالیباف اعلام کردند که هزینه های انجام شده در سطح شهرری بسیار بیشتر از درآمدهای آن است و در واقع استقلال شهرری به ضرر و زیان مردم خود ری می باشد.
این موضوع از سوی مسئولان شهرستان ری پیگیری شد و مشخص گردید که برخلاف گفته های شهردار تهران و اعضای شورا ی شهر بیش از 40 در صد درآمد شهرداری تهران از شهرستان ری جذب می گردد.
در همین رابطه یک منبع آگاه گفت با مشخص شدن این موضوع بحث استقلال ری که سالهاست به یک خواست عمومی در سطح شهرستان ری تبدیل شده است مجددا به صورت جدی تر از سوی مسئولان شهرری پیگیری شد و جلسه ای باحضور مسئولان شهرستان ، استان و همچنین شهرداری و شورای شهر تهران برگزار شد که در این جلسه قالیباف بدون داشتن هیچ استدلالی در مخالفت جدایی شهرستان ری از شهر تهران اعلام کرد که در صورت موافقت مسئولان با این امر از سمت خود در شهرداری تهران استعفا خواهد داد. شایان ذکر است که بر خلاف شعارهای شهرداری تهران مبنی بر تخصیص بودجه بیشتر به مناطق جنوب شهر تهران و من جمله شهرری در سالهای اخیر و کمتر شدن شکاف بین مناطق جنوبی و شمالی شهر اما در عمل هیچ گونه فعالیتی از سوی شهرداری تهران در این رابطه انجام نگرفته است و مردم شهرری با توجه به عدم رسیدگی به این شهر از سوی شهرداری تهران سالهاست که خواهان جدایی و استقلال کامل شهرستان ری از تهران می باشند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۱۰ - ۰۲ آبان ۱۳۸۹
۰
۰
خدا از دهنتون بشنوه! من نذر میکنم .... میلیارد صلوات بفرستم...
فقط خدایا شر قالیباف را از سر تهران بکن...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۱ - ۰۲ آبان ۱۳۸۹
۰
۰
قطره تلاش مي‌كند با پيوستن به قطرات ديگر و تشكيل رودخانه و رسيدن به دريا خود را از خطر انهدام نجات داده و قوي شود آنوقت ما بعد از جدا كردن كرج، دنبال تفكيك ري و ورامين و ... از تهران براي ضعيف كردن همه آنها هستيم؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۶ - ۰۲ آبان ۱۳۸۹
۰
۰
زودتر .......حالا فکر کردی اگه بری کسی دلش واست تنگ میشه ...در ضمن شما ها عادت دارید جو سازی کنید تو که از پارسال در طمع ریاست جمهوری بودی حالا میای استعفا بدی .......شما ها یه پست بگیرید انگار این رژیم تا ابد الاباد بهتون بدهکاره...........خوابشو ببینی باقر
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۱ - ۰۲ آبان ۱۳۸۹
۰
۰
قالیباف می داند که هدف سیاسی است و بس . تنهاخیری که در آن هست اینه که تهران کوچک بشه تا کسی هوای اعتراض بسرش نزنه و زود سرکوب بشه . امروز مردم می فهمند . خسته نباشید.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۲ - ۰۲ آبان ۱۳۸۹
۰
۰
من کاری ندارم کدوم حالت بهتره
اما چون کارمند یکی از بخشهای مربوط به شهرداری هستم. من خبر دارم ایشان تیک آف کرده برای ریاست جمهوری|!!!
خواهشا بره قبل از استعفا نامه ها و مستنداتی رو ارسال شد برای شورای شهر و سازمان بازرسی جواب بده. بگه این همه ادم بی عرضه رو از کجا جمع کرده اورده تو شهرداری.چطور میشه یه منشی ساده که به خداوندی خدا حتا بلد نیست تلفن جواب بده. نامه بلد نیست بایگانی کنه رو، تو کدوم مرکز و نهاد و... دیدین که یک میلیون و 700 هزار تومان حقوق بدن؟؟؟؟ من همه این مدارک رو دارم. از اینکه زیر مجموعه بی عرضه ش با جان بیماران بیمه شده شهرداری بازی میکنن. مدرک خواستین.ارائه میکنم . اما سر بازرس ها رو هم شیره مالیدن. حراست هم با خودشونه.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۱ - ۰۳ آبان ۱۳۸۹
۰
۰
سردارخلبان دکترشهردارجزخواص بی بصیرت مبدونیم این ترفند جهت کسب محبوبیت برای ریاست جمهوریه
اگه رفتی کنارمردی ولی اگه نرفتی چی......
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها