کد خبر: ۶۰۸۷۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۵     ۲۵ خرداد ۱۳۹۱
عضو هیئت رئیسه مجلس نهم گفت: نمایندگان همانند مردم و سایر مسئولان از هیچگونه امتیاز ویژه‌ای برخوردار نباشند تا جلوی ریخت و پاش‌های بیهوده گرفته شود و امکان فساد در بین نمایندگان به صفر برسد.

محمدحسین فرهنگی نماینده مردم آذرشهر و اسکو در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس درباره سخنان مقام معظم رهبری در راستای عدم وجود نگاه جانبدارانه در مسائل نظارتی در مجلس گفت: قوه مقننه از ارکان مهم کشور در جهت قانون‌گذاری و تدوین قوانین است؛ از این رو انتظار می‌رود که مجلس در بعد نظارتی به دور از هرگونه جانبداری و بی‌طرفی تنها در راستای منافع ملت حرکت خود را تدوین نماید و نسبت به مسائلی که در این نهاد رخ می‌دهد دقت عمل بسیاری داشته باشد.

وی افزود: نمایندگان باید بدانند که توجه و نظارت به قوانین و موضوعاتی که در مجلس مطرح می‌شود یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری آنهاست لذا توجه با این موضوع در مجلس باید لحاظ شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس نهم اظهار داشت: درخواست امروز رهبری درباره کاهش هزینه‌های بیهوده در مجلس بسیار نکته قابل تأملی است. لذا انتظار می‌رود که نمایندگان به مانند مردم و سایر مسئولان از هیچگونه امتیاز ویژه‌ای برخوردار نباشند تا جلوی ریخت و پاش‌های بیهوده گرفته شود و امکان فساد در بین نمایندگان به صفر برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها