کد خبر: ۶۰۸۶
زمان انتشار: ۱۷:۱۰     ۰۱ آبان ۱۳۸۹
از روحانيت خواست تا با محكوم كردن روش هاي غيراخلاقي و غيرانساني و غيراسلامي و اعتراض به بي كفايتي و ندانم كاري و فساد جايگاه سابق خود را به دست آورد!
مصطفي تاج‌زاده از عوامل جريان فتنه در واكنش عصبي به استقبال مردم و روحانيت از رهبر معظم انقلاب اسلامي مدعي سواستفاده ابزاري از اسلام از سوي مسئولان شد.

به گزارش  فارس مصطفي تاج‌زاده كه از بازتاب خبر استقبال مردم و روحانيت از رهبر انقلاب خشمگين و عصباني است در گفت‌وگويي با همسر خود از روحانيت خواست تا به جايگاه سابق خود بازگردند!

تاج‌زاده ادعا كرد: تا آن جا كه من مطلعم در تمام كشورهاي جهان از آسيا و آفريقا تا آمريكا و اروپا تعداد مسلمانان و نيز هنجارهاي اسلامي روز به روز در حال گسترش است. تنها در ايران است كه ما شاهد افول اين هنجارها در قشرهايي از مردم هستيم. اين در حالي است كه در هيچ كشوري به اندازه ايران تبليغات وسيع دولتي ديده نمي شود.وجود ماهواره و اينترنت و غيره نيز تنها بهانه اي براي توجيه روند معكوس اسلام گرايي در ايران اسلامي به نسبت ديگر كشورهاي جهان است.

برپايه اين گزارش تاج‌زاده مدعي شد: سوء استفاده گسترده مقامات حكومتي از دين يا استفاده ابزاري از اسلام به گونه اي كه اسلام نام مستعار و توجيه گر بي كفايتي، فساد، قوم و خويش بازي مقامات و سركوب حكومتي شده است و اين روند ناميمون باعث شده تا همان اتفاقي كه در دوران حاكميت كليسا و روحانيت مسيحي در اروپا رخ داد با تغييراتي متناسب با زمان و مكان در ميهن اسلامي ما مشاهده شود.

وي با طرح اين ادعا كه در ايران به نام اسلام سبك خاصي از زندگي بر مردم تحميل شده است از روحانيت خواست تا با محكوم كردن روش هاي غيراخلاقي و غيرانساني و غيراسلامي و اعتراض به بي كفايتي و ندانم كاري و فساد جايگاه سابق خود را به دست آورد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۱۸ - ۰۲ آبان ۱۳۸۹
۰
۰
این مرتیکه اگر مرد بود سر حرفاش وای میساد؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها