کد خبر: ۶۰۷۴۷
زمان انتشار: ۱۵:۲۰     ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال صبا گفت: قرارداد دستکاری شده‌ام را منتشر کردم تا مردم خوب و فهیم و استاندار محترم قم از حقایق با خبر شوند.

عبدالله ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عنوان کرد: قصد نداشتم دیگر در مورد باشگاه صبا و مشکلات پیش آمده صحبت کنم اما انتشار بیانیه روی سایت باشگاه صبا مرا وادار کرد برای روشن شدن افکار عمومی و مردم خوب و فهیم قم و موسی‌پور استاندار محترم و انصاری معاون محترم‌شان مطالبی را بیان کنم تا استاندار بداند در مورد باشگاه صبا حقایق را به او نگفته اند. به همین دلیل تصمیم گرفتم قراردادی که دستکاری شده را منتشر کنم. (در سمت چپ خبر می‌توانید تصویر قرارداد ویسی را مشاهده کنید.)

وی ادامه داد: در بیانیه باشگاه صبای قم ادعا شده که قرارداد من دوساله بوده و حتی شماره ثبت قرارداد دوساله در هیئت فوتبال را هم منتشر کرده اند. اگر قرارداد من در هیئت فوتبال دوساله بوده پس چرا قراردادی که در فدراسیون فوتبال ثبت شده و قراردادی که در دست من است یک ساله است؟ مگر می شود دو قرارداد با یک شماره ثبت در هیئت فوتبال وجود داشته باشد؟

ویسی تصریح کرد: تصویر قراردادم را در خبرگزاری فارس منتشر کردم تا همگان حقایق را بدانند؛ به ویژه استاندار محترم قم بداند که برخی حقایق را در مورد باشگاه به او نگفته اند. اگر بگویم چه کسی قراردادم را دستکاری کرده شاید اتفاق های ناخوشایندی رخ دهد و استاندار محترم و دلسوز ورزش، خیلی ها را از کار برکنار کند؛ پس نگذارید بیش از این حرف بزنم. ضمن اینکه فدراسیون فوتبال قبول نمی کند قرارداد مالی سال دوم توافقی باشد و باید حتما مبلغ در آن ذکر شود.

سرمربی جدید پیکان در مورد اینکه باشگاه صبا اعلام کرده هزینه قرارداد بازیکنان 3 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده نه یک میلیارد و 200 میلیون اظهار داشت: من گفتم هزینه بازیکنانی که من به صبای قم آوردم یک میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است. برخی بازیکنان با باشگاه صبا قرارداد دو ساله داشتند و با مبلغ قرارداد آنها و همچنین تمام هزینه های کادر فنی، سرپرستی، تدارکات، پزشکی و ماساژور و... مبلغ 3 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده است؛ نه فقط برای بازیکنان.

ویسی در مورد اعلام باشگاه صبا در مورد دستمزد روزانه 83 هزار تومانی بازیکنان، گفت: هم اکنون برای اجاره یک آپارتمان در تهران فقط باید 50 میلیون تومان پول رهن داشت در حالی که باشگاه صبای قم از قرارداد 30 میلیون تومانی یک بازیکن بعد از گذشت 15 ماه فقط 50 درصد را پرداخت کرده است. ضمن اینکه باشگاه صبا به بازیکنان روزانه پول نمی داد تا آنها برای گذاران زندگی روزمره خود مشکل نداشته باشند پس بهتر است که بی مورد با اعداد و ارقام بازی نکنند.

سرمربی فصل گذشته صبا در مورد اینکه این باشگاه اعلام کرده پول او را نمی دهد تا حقایق را بازگو کند، به فارس گفت: دستمزد من نزد حضرت معصومه (س)  محفوظ است و مردم قم می دانند من با سلامت و شرافت کار کرده ام و استاندار محترم و ورزش‌دوست قم و معاون محترم‌شان آقای انصاری هیچ وقت حقی را پایمال نمی کنند و به صداقت و پاکی این عزیزان بزرگوار اعتقاد کامل دارم. رمضان بیگی مدیرعامل صبا هم در حد و اندازه ای نیست که پولم را ندهد.

سرمربی جدید پیکان با اشاره به اینکه باشگاه صبا مدعی است پاداش پژو برای قهرمانی صبا بوده نه کسب سهمیه آسیایی گفت: این قول و قرار بین من و استاندار ورزشدوست و مردمی قم بود و رمضان بیگی کجا بود که این مسایل را بداند؟ مسئولان باشگاه در ابتدای فصل نذر و نیاز می کردند که صبا به دسته اول سقوط نکند و در لیگ برتر بماند، حالا می گویند که انتظار قهرمانی داشته اند؟ صبا را با لطف و عنایت خداوند و تلاش بازیکنان و حمایت مردم فهیم قم و استاندار محترم به آسیا رساندم و حالا برخی از آقایان در باشگاه مبهوت هستند. آنهایی که نگران سقوط تیم بودند، حالا از قهرمانی حرف می زنند؟ 

ویسی در مورد اینکه گفته حساب باشگاه خالی شده و مدیران باشگاه صبا این مسئله را رد کرده اند خاطرنشان کرد: زمانی که من با آقای بهناد از اعضای هیئت مدیره باشگاه جلسه داشتم و ایشان به من گفت 800 میلیون تومان در حساب باشگاه پول هست، رمضان بیگی کجا بود؟ رمضان بیگی یک مدیر صوری و ظاهری است و بهتر است در مورد خیلی مسایل صحبت نکند.

وی در پایان به فارس گفت: اگر برخی مسایل را بازگو کنم در آن صورت مطمئنم که موسی پور استاندار پاک، درستکار و فهیم استان قم با متخلفان برخورد قاطعی می کند. این آخرین حرف های من در مورد باشگاه صبای قم بود و دیگر هیچ صحبتی در مورد صبا نخواهم کرد و می خواهم خاطره خوب روزهایی که در این باشگاه بوده ام در ذهنم باقی بماند. بعد از این حتی اگر مسئولان باشگاه صبا به من بد و بیراه و ناسزا هم بگویند حرفی نمی زنم زیرا می خواهم تمرکزم روی تیم پیکان باشد و به موفقیت این تیم فکر می کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها