کد خبر: ۶۰۷۴۲
زمان انتشار: ۱۵:۲۰     ۲۴ خرداد ۱۳۹۱

سایت فدراسیون فوتبال، حسین عسگری درباره قضاوت داور استرالیایی بازی ایران و قطر گفت: داور استرالیایی بازی ایران و قطر قضاوت خوبی داشت و بازی را به خوبی کنترل کرد و باید بگویم اشتباه تاثیرگذاری نداشت. همیشه داوری که اشتباهات تاثیرگذاری نداشته باشد داور موفقی است و نمره خوبی از ناظر داوری فیفا می گیرد.

عسگری ادامه داد: در مجموع پیتر گرین قضاوت خوبی داشت و در بازی صدهزار نفری سوت زدن کار بسیار سختی است. دیشب ورزشگاه آزادی مالامال از جمعیت بود و همین هم کار داور را سخت می کرد اما وی به خوبی از عهده داوری برآمد.

رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال درباره صحنه های مشکوک بازی گفت: داور در همه صحنه ها نزدیک بود و تسلط خوبی روی بازی داشت. پیتر گرین با توجه به شرایط خاص بازی نمره خوبی از فیفا می گیرد. من فکر کنم از 9 نمره 8.7 بگیرد. در نظارت داوری بازی های خیلی سخت، سخت و عادی داریم که این بازی جزو بازی های سخت بود. البته یکی دو برخورد در محوطه جریمه دو تیم پیش آمد که یکی از این صحنه ها مربوط به علی کریمی داخل محوطه جریمه بود که به نظر من پنالتی نبود.

عسگری درباره درگیری های بازیکنان داخل زمین گفت: به هر جهت قطر آمده بود تا مساوی بگیرد و در تهران امتیاز بگیرد و می خواست بازی را به حاشیه بکشاند اما داور در قضاوت آن صحنه ها هم عالی عمل کرد و مدیریت خوبی را به نمایش گذاشت. پیتر گرین یک قضاوت انگلیسی را به نمایش گذاشت و کلاس بالای داوری خود را نشان داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها