کد خبر: ۶۰۶۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۲۴ خرداد ۱۳۹۱

محسن رمضان‌بيگي اظهار کرد: در حالي که زمان زيادي به آغاز فصل جديد مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور باقي نمانده است، تعدادي از بازيکنان جديد صبا با حضور در هيئت فوتبال قم قراردادشان با صبا را ثبت و امضا کردند.

وي ادامه داد: ميثم خداشناس، ميلاد جهاني، محسن خليلي، فرشاد قديري و مهرداد طهماسبي بازيکنان جديد تيم فوتبال صباي قم هستند که قرار داد آنها بر اساس توافقي که بين اين بازيکنان و باشگاه صبا صورت گرفته بود، در هيئت فوتبال قم ثبت شد.

رئيس هيئت فوتبال استان قم خاطرنشان کرد: اين در حالي است که همزمان با اين بازيکنان، چهره‌هاي جديد ديگري براي حضور در فصل جديد مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور نظير بهمن طهماسبي، ابوالفضل ابراهيمي و سعيد لطفي نيز در روزهاي آينده با حضور در ساختمان هيئت فوتبال استان قم قرارداد خود را ثبت خواهند کرد.

وي تصريح کرد: آخرين مهلت نقل و انتقالات يازدهمين دوره مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور روزهاي پاياني تير ماه اعلام شده است و تا آن زمان به احتمال فراوان چند چهره جديد ديگر نيز به تيم فوتبال صباي قم خواهند پيوست.

رمضان‌بيگي در ادامه با اشاره به وضعيت تيم فوتبال صباي قم در آستانه ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور، اظهار کرد: صباي قم از روز هجدهم خرداد ماه برنامه‌هاي آماده سازي خود را آغاز کرده است و بعد از آن يک مرحله اردوي تدارکاتي در سرعين اردبيل خواهد داشت.

وي خاطرنشان کرد: اردوي جديد تيم فوتبال صباي قم در راه کسب آمادگي لازم براي حضور در فصل جديد مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور از روز پنجشنبه بيست و پنجم خردادماه به ميزباني شهرستان اردبيل آغاز مي‌شود.

رئيس هيئت فوتبال استان قم با تاکيد بر اينکه تمام تلاش‌هاي صورت گرفته براي اين است که صباي قم با شرايط مطلوبي وارد ليگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌هاي برتر کشور شود، عنوان داشت: کادر فني نيز با تمرينات منسجمي که در نظر گرفته است، تلاش مي‌کند صباي قم با شرايط خوبي فصل را آغاز کند.

وي که مسئوليت سرپرستي باشگاه صباي قم را عهده دار است، در ادامه با اشاره به وضعيت تيم صباي قم، ابراز کرد: آمادگي بدني بازيکنان تيم فوتبال صباي قم در حال شکل گرفتن است و با تمرينات خوبي که اين تيم در اردبيل انجام مي‌دهد، از وضعيت خوبي براي موفقيت در ليگ دوازدهم برخوردار خواهد شد.

اردوي تدارکاتي و آماده سازي تيم فوتبال صباي قم از فردا تا اول تير ماه در شهرستان اردبيل برگزار مي‌شود و صباي قم بعد از آن براي حضور در فصل جديد مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور و جدال با رقباي خود آماده خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها