کد خبر: ۶۰۴۷۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۲۳ خرداد ۱۳۹۱
زمان آغاز مسابقات لیگ دسته اول و دوم فوتبال از سوی فدراسیون اعلام شد.

سایت فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ آزادگان با ارسالی به باشگاه های حاضر در لیگ دسته اول و دوم زمان برگزاری مراسم قرعه کشی و رقابت ها را اعلام کرد.

 قرعه کشی رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور 27 تیر  و قرعه کشی لیگ دسته دوم 28 تیر برگزار می شود و تیم ها برای تکمیل مدارک خود تا 6/6/91 مهلت دارند.ضمن اینکه زمان برگزاری مسابقات جام حذفی باشگاه های کشور 13/6/91 الی 29/1/92 است.

مسابقات لیگ دسته اول از 16 و 17 شهریور در دو گروه A و B تا بیست و دوم اسفند ماه سال 91 برگزار می شود.رقابت های پلی آف نیز 16 و 21 فروردین سال 92 برگزار می شود.

مسابقات لیگ دسته دوم نیز  از 19 و 20 شهریور در دو گروه A و B آغاز و تا 22 اسفند ماه 91 به پایان می رسد.مسابقات پلی آف نیز  16 و 21 فروردین ماه سال 92 برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

بر همین اساس زمان نقل و انتقالات  و تعطیلات نیم فصل لیگ دسته اول و دوم از 18/9/91 الی 4/10/91 است.

 

در نامه سازمان لیگ آزادگان به تیم ها آمده است که در قرعه کشی کلیه تیم های لیگ دسته اول و دوم باید حضور داشته باشند .شرکت در لیگ های دسته اول و دوم کشورمستلزم تسویه حساب کامل و بدهی های تیم ها به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی و ارائه مستندات لازم به امور مالی ، کمیته انضباطی و کمیته مسابقات است و در صورت عدم احراز شرایط فوق تا تاریخ 2/6/91، مرحله دوم قرعه کشی لیگ دسته اول و دوم با حضور تیم های دارای شرایط برگزار می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها