کد خبر: ۶۰۴۵۷
زمان انتشار: ۱۹:۱۵     ۲۳ خرداد ۱۳۹۱
يک ساعت تا شروع ديدار تيم ملي ايران برابر قطر حدود 30 هزار تماشاگر ايراني براي حمايت از ايران پا به ورزشگاه آزادي گذاشته‌اند اما ترافيک اطراف ورزشگاه آزادي نشان مي‌دهد که هواداران فوتبال در ايران استقبال خوبي از اين ديدار خواهند کرد.
 در حالي که از ساعت 20 امشب تيم ملي ايران در دومين ديدار خود در رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني رودرروي قطر خواهد گرفت در فاصله 60 دقيقه تا اين بازي، حدود 20 هزار تماشاگر ايراني به ورزشگاه آزادي آمده‌اند اما اطراف ورزشگاه آزادي و همچنين گيشه‌هاي فروش بليت پر از هواداراني است که آماده حضور در ورزشگاه مي‌شوند و پيش‌بيني مي‌شود که استقبال خوبي از اين بازي انجام گيرد.

 

 مسئولان ورزشگاه آزادي براي بيکار نبودن تماشاگران تا زمان شروع بازي برنامه‌هايي را تدارک ديده‌اند که از آن جمله مي‌توان به پخش سرودهاي حماسي و شاد اشاره کرد.

 

  همچنين امروز براي نخستين بار سوالي پيامکي در ورزشگاه آزادي از تماشاگران پرسيده شد. آن‌ها بايد به اين سوال پاسخ دهند که نخستين گلزن ايران در اين بازي چه کسي خواهد بود که البته واکنش تماشاگران و صدا زدن نام علي کريمي نشاني از پاسخ آن‌ها به اين پيش‌بيني پيامکي بود.

 

 امروز دو ساعت پيش از آغاز بازي، حدود 7 خبرنگار قطري در جايگاه خبرنگاران ورزشگاه‌آزادي مستقر شدند اين در شرايطي است که يک ساعت مانده به آغاز بازي رفته رفته خبرنگاران ايراني خودشان را به جايگاه رساندند.

 

 امروز همچنين بازيکنان دو تيم از تونلي که از قسمت شرقي ورزشگاه آزادي تعبيه شده، وارد زمين خواهند شد. اين در حالي است که تا پيش از اين بازيکنان از قسمت روبه‌رو وارد زمين چمن مي‌شدند.

 

 ميک مک درموت مربي بدنساز تيم ملي هم يک ساعت پيش از شروع بازي وارد زمين چمن شد و موانع تمريني را در زمين تعبيه کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها