کد خبر: ۶۰۴۴۲
زمان انتشار: ۱۷:۵۷     ۲۳ خرداد ۱۳۹۱

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، محمد زارع فومنی؛ دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات، از حضور پررنگ اصلاح طلبان در انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و گفت: ما در حال بررسی نامزدهای اصلاح طلبان هستیم و تصمیم داریم در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انتخابات شورای شهر شرکت کنیم.

اصلاح طلبان در مجلس هشتم حدود سی نماینده داشتند اما در مجلس نهم این تعداد به حدود چهار، پنج نماینده رسیده و از آنجا که تعداد اصلاح طلبان در مجلس کمتر از 10 نفر می باشد این طیف سیاسی اعلام کرده که در مجلس نهم فراکسیون اصلاح طلبان را ایجاد نخواهد کرد چرا که تعداد آنها کمتر از حد نصاب برای تشکیل یک فراکسیون سیاسی در مجلس است.

بعد از این ناکامی اصلاح طلبان، امروز محمد زارع فومنی، دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات در مجلس حضور یافت و اعلام کرد که: اصلاح طلبان تصمیم دارند تا با استفاده از نمایندگان میانه رو و معتدل، فراکسیونی را در مجلس تشکیل دهند.

فومنی که سال ها در جبهه اصلاح طلبان مشغول فعالیت  بوده است گفت: ما تصمیم داریم تا در مجلس نهم فراکسیونی تشکیل دهیم و نام این فراکسیون نیز در روزهای آینده انتخاب و اعلام خواهد شد.

فومنی همچنین از حضور پررنگ اصلاح طلبان در انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و گفت: ما در حال بررسی نامزدهای اصلاح طلبان هستیم و تصمیم داریم در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انتخابات شورای شهر شرکت کنیم.

حضور فومنی در راه روهای مجلس و اعلام این خبر از سوی وی نشان می دهد که اصلاح طلبان علاوه بر آنکه به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها چشم دوخته اند تلاش دارند تا به رغم شکست سنگین در انتخابات، در مجلس نهم نیز نفوذ کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها