کد خبر: ۶۰۴۴۱
زمان انتشار: ۱۷:۵۳     ۲۳ خرداد ۱۳۹۱

محسن محسنی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس پس از صدور پروانه ساخت فیلم سینمایی «آن سوی اینجا» در مورد محوریت این کار، اظهار داشت: این فیلم درباره حوادث اخیر خاورمیانه و کشورهای عربی است و نگاه به این مسئله طی داستانی دراماتیک روایت می‌شود. به طور مشخص این فیلم به چرا و چگونگی اتفاقات پیش آمده در کشورهای عربی منطقه خاورمیانه می‌پردازد و تاثیر این اتفاقات بر ایران را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: قهرمان اصلی داستان دانشجویی به نام علی است که در رشته مهندسی درس می‌خواند و ما از طریق روایت داستان وی اتفاقات پیش آمده در خاورمیانه را بررسی می‌کنیم.

این کارگردان در ادامه توضیح داد: در حقیقت سه ماه است که پیش‌تولید به صورت غیررسمی آغاز شده اما هم‌اکنون که پروانه ساخت فیلم صادر شده ما از شنبه به صورت رسمی پیش‌تولید را آغاز می‌کنیم و پیش‌بینی بنده این است که این فیلم در شهریور‌ماه کلید می‌خورد.

محسنی‌نسب با اشاره به همکاری با «محمدعلی رامین» به عنوان تهیه‌کننده گفت‌: آقای رامین فیلمنامه این پروژه را نوشته‌‌اند، ایشان با من تماس گرفتند و من فیلمنامه را خواندم‌. با کلیات آن موافقت کردم و همکاری ما در این باره شروع شد. البته با آقای رامین به توافق رسیدم که بازنویسی نهایی آن را خود انجام دهم.

وی افزود: آقای رامین علاوه بر نویسندگی فیلمنامه، تهیه‌کنندگی این کار را نیز برعهده دارد.

وی درباره لوکیشن‌های مورد نظر برای فیلمبرداری، گفت: با توجه به محوریت داستان، لوکیشن‌های خارج از کشور را در کشور ترکیه فیلمبرداری خواهیم کرد و بنده علاقه‌مند بودم در مورد موضوع روزی با عنوان بیداری اسلامی فیلم بسازم و از این بابت خوشحالم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها