کد خبر: ۶۰۳۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۲۳ خرداد ۱۳۹۱
رئيس انجمن فوتسال آموزش و پرورش گفت: در تورنمنت کرواسي به گروه سختي خورديم که عيار دانش‌آموزان در آن مشخص خواهد شد.
ورزش سهٰ،حسين شمس با اشاره به مسابقات فوتسال دانشجويان آسيا اظهار داشت: مسابقات در سطح بسيار خوبي برگزار شد و تيم‌ها با انگيزه بالايي حضور يافته بودند.



وي صعود دو تيم ايراني به فينال را نشانه ديگري از قدرت فوتسال ايران دانست و ادامه داد: با توجه به اينکه نخستين دوره مسابقات فوتسال دانشجويان آسيا برگزار مي‌شد، اما در سطح بسيار خوبي بود و در سال‌هاي آينده بهتر هم خواهد شد.



رئيس انجمن فوتسال آموزش و پرورش با اشاره به اينکه برخي بازيکنان تيم‌هاي ملي "الف" و "ب" لياقت حضور در تيم ملي فوتسال را دارند، خاطرنشان کرد: طي سال‌هاي گذشته تيم‌هاي فوتسال کشورمان از دانش‌آموزي گرفته تا بزرگسالان در ميادين بين‌المللي درخشيده‌اند و علت اصلي آن نيز استعدادهاي فوتساليست‌هاي ما بوده است.



شمس در ادامه از آغاز اردوي تيم ملي فوتسال دانش‌آموزي در اول تيرماه خبر داد و تصريح کرد: با تمريناتي که کادر فني براي بازيکنان در نظر خواهند گرفت، آماده حضور در تورنمنت کرواسي مي‌شويم و دانش‌آموزان فوتساليست ۲۴ تير عازم کرواسي مي‌شوند.



وي عنوان کرد: عيار دانش‌آموزان در اين تورنمنت مشخص مي‌شود، چراکه در گروه سختي با ايتاليا، اسپانيا و برزيل قرار داريم که بهترين‌هاي جهان هستند و اين تورنمنت ثابت مي‌کند ما کجاي زير ۱۷ سال جهان هستيم.



رئيس انجمن فوتسال آموزش و پرورش در پاسخ به اين سؤال که صحبت‌هايي در خصوص همکاري شما با فدراسيون ملي ورزش‌هاي دانشگاهي شده است، اين موضوع چقدر صحت دارد؟ گفت: مسئولان اين فدراسيون از رفقاي خوب من هستند و هر موقع به کمک من نياز داشته باشند، دريغ نخواهم کرد و نياز به حکم هم ندارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها