کد خبر: ۶۰۳۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۲۳ خرداد ۱۳۹۱
بی باک؛ سید مختار موسوی: بدون تردید و به ضرس قاطع می توان گفت : صدا و سیمای امروز جمهوری اسلامی ایران ، با آن چه امام خمینی (ره ) آرزوی تحقق آن را داشتند که ، فرموده بودند : «صدا و سیما باید دانشگاه عمومی برای هدایت و تربیت مردم باشد . » و همچنین با آن صدا و سیمایی که مقام معظم رهبری در طول مدت زعامت شان ، پس از ارتحال حضرت امام (ره) از مدیران صدا و سیما مطالبه نموده اند و صدا و سیما را مدرسه ای عمومی برای همه قشرها در سراسر کشور توصیف فرموده اند و سپس صدا و سیما را دانشگاهی برای تدریس اصول اسلامی ، انقلابی دانسته اند ، فاصله که چه عرض کنم ، شاید اگر بگوئیم تا حدودی ضدیت و تقابل پیدا کرده است ، سخنی به گزاف و بی ربط نباشد .

برای اینکه این فاصله یا تقابل و یا تناقض صدا و سیمای آرمانی حضرت امام و مقام معظم رهبری ، با صدا و سیمای امروزی بیشتر ملموس و مشهود و مکشوف گردد ، کافی است یک مقایسه اجمالی بین صدا و سیمای زمان جنگ و صدا و سیمای امروز صورت گیرد .



صدا و سیمای اوایل انقلاب ، بدحجابان را به سمت و سوی حجاب کامل اسلامی هدایت می کرد و تاحدودی مردم را از مادی گری و دنیا طلبی و اشرافی گری و تجمل خواهی ، به طرف زیستی اسلامی و ساده زندگی کردن و پرهیز از ریخت و پاش های غیر ضروری سوق می داد .

صدا و سیمای زمان جنگ ، نوجوانان برومندی چون شهیدان فهمیده ، محمدی ، موسوی سوق ، و .... را از پای بازی فوتبال استقلال و پرسپولیس و یا کارتونهای خانواده دکتر ارنست ، هاچ زنبور عسل ، بل وسباستین ، حنا دختری در مزرعه راهی میادین جنگ و شهادت می کرد .

صدا و سیمای زمان جنگ ، آن پیره زن روستایی را چنان با فضای ایثار و فداکاری مأنوس می کرد ، که تخم مرغ هایی که قوت چند روز خود بوده را ، برای کمک به رزمندگان اسلام تقدیم می نمود .

صدا و سیمای اوایل انقلاب ، چنان در حاکم نمودن فرهنگ شهادت و ترویج و تهیج روحیه عاشورایی در بین خانواده ها و جوانان موفق عمل کرده بود ، که بیشتر خانواده های شهداء ، زمانی که عزیز شهیدشان را تشییع می کردند ، از اینکه تنها یک شهید تقدیم انقلاب کرده اند ، احساس شرمندگی و خجالت می نمودند .

صدا و سیمای زمان جنگ ، با برنامه های راهبردی و فرهنگ سازی و درسهای تربیتی خود ، آرزوی نوجوانان و جوانان زمان جنگ را ، در رؤیای ورود به جبهه و دفاع از ارزشهای ناب انقلاب اسلامی و اطلاعت از ولی امر مسلمین جهان تجمیع و متمرکز نموده بود .

صدا وسیمای امروز چه کاری کرده و یا چه کاری انجام نداده و یا در انجام چه اموری کوتاهی کرده است که ، آرزوی نوجوانان و جوانان امروزی شده ورود تیم فوتبال به جام جهانی و ترکیدن بمب های فتح اله زاده و رویانیان ؟


صدا و سیما چه قصور و مسامحه ای انجام داده است که امروز ، جمعیت قابل توجهی از اطفال ، کودکان ، نوجوانان ، جوانان ، میانسالان و کهنسالان ، اعم از زن و مرد ، به سمت و سوی اسباب بازی های مضره و غیر اخلاقی ، آهنگ های مبتذل و انواع سازهای حرام و آوازهای ناسالم و مضره و زندگی اشرافی و دین گریزی و مدل های غیر اسلامی و بدحجابی و بی حجابی متمایل شده اند ؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۴ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
متاسفانه گوش شنوا در این باره وجود ندارد.
در این باره ما هم دو مطلب در وبلاگ خود در آدرس ذیل داریم:
آدرس وبلاگ:
saghi58.blogfa.com/
آدرس مطالب:
saghi58.blogfa.com/post-32.aspx
saghi58.blogfa.com/post-10.aspx
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها