کد خبر: ۶۰۲۴۴
زمان انتشار: ۰۰:۱۵     ۲۳ خرداد ۱۳۹۱
خریدهای جدید سرخپوشان پایتخت در فصل نقل و انتقالات برای لیگ دوازدهم به اندازه‌ای خیره کننده بود، که منتقدان سرسخت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز لب به ستایش باز کردند و مدعی شدند رویانیان تیم قدرتمندی را برای حضور در لیگ دوازدهم فراهم کرده است که این تیم می‌تواند برای فصل آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.
 
به گزارش رجانیوز، اما با این وجود همچنان این پرسش برای هواداران پرسپولیس وجود دارد که هدایت تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ دوازدهم برعهده چه کسی خواهد بود،شایعه جدی قطع همکاری دنیزلی به دلیل مشکلات خانوادگی با پرسپولیس باعث شد برخی گمانه‌ زنی‌ها مبنی بر بازگشت قریب الوقوع علی دایی به کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس قوت بگیرد. برای اطلاع از آخرین شرایط تیم فوتبال پرسپولیس با محمد رویانیان تماس گرفتیم تا در این باره با وی گفتگو کنیم.
 
* در خبرها آمده است که روز دو شنبه شما با علی دایی در باشگاه پرسپولیس ملاقات داشته‌اید تا با این مربی راهکارهای همکاری جدید را بررسی کنید؟
 
**من در این باره توضیح خاصی ندارم تنها این مساله را باید بگویم که اگر خبری در رابطه با انتخاب سرمربی وجود داشته باشد این مساله را از طریق وبسایت پرسپولیس اعلام خواهیم کرد.
 
*به عنوان مدیرعامل پرسپولیس خبر مذاکره با علی دایی را تکذیب می‌کنید؟
 
**من تصمیمی ندارم درباره موضوع سرمربیگری پرسپولیس اظهارنظر کنم به همین دلیل با کمال احترام پاسخ سوال شما را نمی‌دهم.
 
*اما هواداران به شدت نگرانند چون انتظار دارند در جریان آخرین وضعیت مربیگری تیم فوتبال پرسپولیس قرار گیرند.
 
**پیش از این هم گفته‌ام امروز هم اعلام می کنم که پرسپولیس آنقدر بزرگ است که نیاز به نگرانی داشته باشد، هواداران باید شرایط را به خوبی درک کنند و اجازه دهند همه چیز در کمال آرامش سپری شود، من به هواداران اطمینان دادم که پرسپولیس به عنوان یک تیم بزرگ به گونه ای بسته خواهد شد که فصل آینده تمام ناکامی های فصل گذشته را جبران کند به همین دلیل جای هیچ نگرانی وجود ندارد.
 
*چه زمانی سرنوشت کادر فنی پرسپولیس روشن می‌شود؟
 
**خیلی زودتر از آنچه تصور می‌کنید پس سوال بعدی لطفا!
 
*روز یکشنبه معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان و رئیس هیات مدیره استقلال در واکنش به خریدهای شما انتقادات تندی را مطرح کردند و مدعی شدند برخی تازه واردها ریخت و پاش می‌کنند،به همین دلیل پرونده این تیم ها به حراست وزارت ارجاع شده تا همه چیز بررسی شود؟
 
**من مخلص تمام دوستان هستم، باور کنید من هر لحظه آمادگی پاسخگویی به سوالات دوستان را دارم، اصلا هر وقت این دوستان تصمیم به بازرسی گرفتند اعلام کنند خودم با ماشین دنبالشان می‌روم تا زحمت زیادی متقبل نشوند،هر لحظه که اراده شود از باشگاه پرسپولیس بازرسی شود من تمام و کمال در خدمت دوستان هستم.
 
*از این که معاون وزارت ورزش و جوانان شما را مدیر غیر فوتبالی خوانده است ناراحت نیستید؟
 
**چرا باید ناراحت شوم، من از همان اول که خودم اعلام کردم من فوتبالی نیستم، برای چه باید ناراحت شوم، مهم اینست که همین مدیر غیرفوتبالی تا به امروز به گونه ای مدیریت کرده است که هواداران از عملکرد ما رضایت دارند حالا زیاد مهم نیست که فوتبالی باشم یا نه ، مهم اینست که هواداران از من رضایت داشته باشند.از قول من بنویسید که محمد رویانیان از همین لحظه آماده حضور بازرسان وزارت ورزش و جوانان در باشگاه پرسپولیس است تا به تک تک سوالات آنها پاسخ دهد.
 
*برخی منتقدان بر این باورند که دلیل اصلی اظهارنظر تند رئیس هیات مدیره استقلال بابت ناکامی این تیم در فصل نقل و انتقالات بوده است،به همین دلیل حالا این مباحث مطرح شده است؟
 
**من هیچ حرکت خلاف اصولی انجام نداده‌ام، من به عنوان مدیری که از سوی وزارت ورزش و جوانان برای مدیریت باشگاه پرسپولیس انتخاب شدم تمام انرزی و توانم را برای موفقیت این تیم صرف خواهم کرد به همین دلیل از هیچ خط و نشان و تهدیدی واهمه ندارم، اگر غیر از این باشد من باید نگران باشم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
gasem
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۱ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
سردار واقعا نازی ودست گلت درد نکند.من کار ندارم امسال پرسپولیس چندم میشه چون همه چیز برای قهرمانی باید مچ بشه ولی ازشما سپاسگزارم که شخصیت پرسپولیسا بالاتر بردید وهر جا کسی از تیمت حرف بزنه مثل کوه پشتشی به این اراجیف گوش نکن اینا هاج وواج موندن به این چیزا گیر میدن تا کور شود فتل وامثال فتل.
پاسخ
روح اله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۷ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
ْآقاي رويانيان مگه هر كس تخلف كرد به اين معني است كه شما هم حق داريد تخلف كنيد؟ چرا مغلطه مي كنيد؟خريدهاي ميلياردي شما بازار نقل و انتقالات رو به هم زده.شما كه خودت قبلاً انتقاد ميكردي حالا چي شده سرت رو كردي زير برف!؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها