کد خبر: ۵۹۸۹۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
جباری اين روزها يكي از چهره‌های مهم در فصل نقل و انتقالات محسوب می‌شود و داستان ماندن يا جدايی او از جمع آبی‌پوشان بسيار مهم است

سايت گل -  مجتبی جباری هافبك كليدی استقلال و تيم ملی به دليل مصدوميت اردوی تيم ملی را ترك كرد و ايران در بازی روز سه‌شنبه مقابل قطر اين بازيكن را در اختيار نخواهد داشت.

به گزارش سايت گل، مصدوميت جباری باعث شد تا برخی از روزنامه‌ها و سايت‌های خبری از دوری طولانی مدت اين بازيكن خبر بدهند و حتی اين موضوع عنوان شد كه مجتبی شايد تا سه، چهار ماه نتواند بازی كند. البته اين خبر فقط در حد يك شايعه است و جباری تاكيد می‌كند كه  مصدوميت او به هيچ عنوان جدی نيست.


او در گفت‌وگويی اختصاصی با خبرنگار سايت گل در اين خصوص می‌گويد:« بعد از بازی با ازبكستان فشاری روی زانوی من به وجود آمد ولی مشكل من به هيچ عنوان بزرگ نيست. حتی دكتر نوروزی و همچنين پزشكان تيم ملی در جريان وضعيتم قرار دارند و فكر می‌كنم تا يك هفته ديگر برگردم.»


جباری بعد از اين مصدوميت اردوی تيم ملی را ترك كرد و اين در حالی است كه برخی انتظار داشتند او در اردو بماند. جباری در اين خصوص می‌گويد:« تيم ملی بعد از بازی با قطر ديگر تا مدتی بازی ندارد و با اين شرايط طبيعی بود كه از اردو خارج شوم و مراحل درمانی را پيگير كنم. من مشكل خاصی ندارم و تا يك هفته ديگر شرايط طبيعی را به دست خواهم آورد.»


جباری اين روزها يكي از چهره‌های مهم در فصل نقل و انتقالات محسوب می‌شود و داستان ماندن يا جدايی او از جمع آبی‌پوشان بسيار مهم است. با اين حال او فعلا تصميم گرفته تا صحبتی در اين مورد نداشته باشد ولی به نظر می‌رسد تا پايان اين هفته تكليف او مشخص شود. اين در حالی است كه خيلی‌ها نمی‌دانند جباری خواهد ماند يا اينكه جدا خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها