کد خبر: ۵۹۸۸۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
تصویربرداری مستند «آوا زندگیم» درباره زندگی خصوصی و بازیگری «رضا رویگری» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی پدرام پاک‌نیت به تازگی به پایان رسیده و در حال حاضر مراحل فنی خود را طی می‌کند.

فارس، تصویربرداری مستند «آوا زندگیم» به تازگی به پایان رسیده است. این مستند نگاهی متفاوت به زندگی خصوصی و کاری رضا رویگری داشته و در آن با هنرمندان مختلفی به گفت‌وگو پرداخته شده است.

به گفته «پاک‌نیت» دلیل طولانی شدن زمان تصویربرداری به خاطر کسالت رویگری و درگیری او در زمینه بازیگری و تهیه آلبومش بوده است.

رویگری در این مستند حرف‌های ناگفته خود در طی دوران 10 سال ممنوع الکاری‌اش در دهه 70 را بیان کرده و مستند همچنین به موضوع برنده نشدنش در طی دوران بازیگری این بازیگر در جشنواره‌های مختلف فجر اشاره کرده است.

در «آوا زندگیم» - که نام آن اشاره‌ای به نام کوچک نوه رویگری داشته - اکبر عبدی، السا فیروزآذر، مجید جعفری (کارگردان) و شهرام شاه‌حسینی درباره این بازیگر صحبت هایی را بیان کرده‌اند.

تعدادی از عواملی که در ساخت مستند همکاری دارند، عبارتند از:

کارگردان و تهیه‌کننده: پدرام پاک نیت/ نویسنده: پریناز کنگاوری، پدرام پاک نیت/ تصویربردار: عزت ا... عزیزی/ صدابردار: محمد کیان ارثی/ مدیر تولید: مهدی میرزابزرگ/ دستیاران کارگردان: فرهاد مهرخیرانی/ شهاب میرمیران/ طراح صحنه: علی مربی/ جانشین تولید: امید عامری/ تدارکات: سیدجواد لاجوردی/ مجری طرح: دفتر هنری آوا/ عکاس: سمیرا فرجی/ منشی صحنه: مونا پیرایش.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها