کد خبر: ۵۹۸۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
قبل از اينكه با استقلال به ازبكستان برويم يك پيشنهاد عالی و فوق‌العاده داشتم ولی به من گفتند چه ببازی و چه ببری حتما سال بعد در استقلال می‌مانی
سايت گل – پرويز مظلومي سرمربي فصل گذشته استقلال تهران چند روز پيش به عنوان سرمربي جديد تراكتور انتخاب شد اما اتفاقات عجيبي افتاد كه در نهايت حضور او در تبريز منتفي شد و تراكتوري‌ها با يك مربي پرتغالي به توافق رسيدند. مظلومي هم معتقد است كه برخي جوسازي‌ها باعث شد تا او به تراكتور نرود. اين مربي در گفت‌وگويي اختصاصي با خبرنگار سايت گل در مورد عدم توافق با تراكتور و مسائل مختلف ديگر به سوالات پاسخ مي‌دهد.

آقای مظلومی، چه شد كه در نهايت بحث حضور شما در تراكتور منتفی شد؟

من با مديرعامل باشگاه صحبت كرده بودم و دوست داشتم در تراكتور كار كنم. اينجا واقعا شرايط خوبي براي كار كردن فراهم بود ولي جوسازي‌هايي صورت گرفت و من هم تصميم گرفتم كه به تبريز نروم و حتي اين موضوع را به آقاي جعفري گفتم.

آيا با تراكتور قرارداد امضا كرده بوديد؟

ما قرار مذاكره گذاشتيم و يك صورت جلسه امضا كرديم و قرار بود سه‌شنبه هفته گذشته مراسم معارفه برگزار شود ولي به يكباره جويي درست شد كه من استقلالي هستم و از اين تيم حالا قرار است به تراكتور بيايم. اين در حالي بود كه امير قلعه‌نويي‌ هم يك مربي استقلالي است ولي تراكتور را نايب قهرمان ليگ كرد. من احساس كردم كه اگر به تراكتور بيايم شايد آرامش نداشته باشم به همين دليل با آقاي جعفري تماس گرفتم و گفتم كه روي من حساب نكنيد. حتي به ايشان گفتم كه اگر با فردي به توافق نرسيد من در خدمت هستم ولي واقعا بعد از پشت سر گذاشتن 2 سال پرفشار در استقلال ديگر نمي‌خواستم برخي فشارها را تحمل كنم.

آيا اين جوسازی‌ها توسط هواداران تراكتور به وجود آمد؟

خير اينطور نبود درضمن پيشكسوتان اين باشگاه و مسوولان تراكتور هم از من حمايت كردند. من مي‌دانم چه كساني جوسازي كردند ولي اشاره‌اي به آنها نمي‌كنم. اين حرف‌ها مثل همان حرف‌هايي كه از استقلال دارم در سينه مي‌ماند و خيلي‌ها را به خدا واگذار مي‌كنم. من با اين جوسازي‌ها نگران شدم و احساس كردم كه نمي‌توانم كار كنم.

مديرعامل تراكتور گفته كه برای باشگاه نظر هواداران مهم بود. پس اين نشان می‌دهد كه شايد عده‌ای از هواداران تراكتور موافق شما نبودند،‌درست است؟

آقای جعفری نظرش را گفته و قابل احترام است. شايد اين به مصاحبه من مربوط مي‌شود كه گفتم خون من آبي است. بعضي‌ها در مورد رنگ قرمز تراكتور از من سوال كردند كه گفتم اين رنگ قرمز با رنگ قرمز پرسپوليس فرق دارد. من يك سابقه استقلالي دارم و نمي‌توانستم هواداران تراكتور را سياه كنم ولي هر كجا كه كار كردم تعصبم را نشان دادم. من در ابومسلم و مس كرمان مربيگري كردم و حتي استقلال را شكست دادم. دوست داشتم در يك فضاي آرام كار كنم و مي‌توانستم در تراكتور موفق شوم  ولي شرايط مناسب نبود. البته بايد از آقاي جعفري و مسوولان تراكتور هم نهايت تشكر را داشته باشم.

ليگ برتر در شرايطی آغاز خواهد شد كه شما در آن مربيگری نخواهيد كرد. درست است؟

پيشنهادهايی دارم ولی می‌خواهم در تيمی مربيگري كنم كه مدعي باشد و فعلا استراحت مي‌كنم. قبل از اينكه با استقلال به ازبكستان برويم يك پيشنهاد عالي و فوق‌العاده داشتم ولي به من گفتند چه ببازي و چه ببري حتما سال بعد در استقلال  مي‌ماني. من هم به آن پيشنهاد جواب رد دادم ولي وقتي دوستان آمدند فكر نمي‌كردم چنين شرايطي به وجود بيايد.

جدايی از استقلال سخت نيست؟
از من در مورد استقلال سوال نكنيد. فقط از قول من بنويسيد كه مشكل استقلال فقط مظلومي بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها