کد خبر: ۵۹۸۵۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
مديرعامل باشگاه راه آهن شهرري گفت: راه آهن از جمله تيم هايي است که در فصل نقل و انتقالات برنامه اي نداشته و به عنوان يک فرد فوتبالي مي دانم که از دست دادن يک ساعت نيز مي تواند به ضرر باشگاه باشد.
به گزارش روز يکشنبه روابط عمومي باشگاه راه آهن شهرري، ''''محمدحسن انصاري فرد'''' با بيان اينکه دوست داشتيم زودتر از اين در نقل و انتقالات کار را شروع کنيم افزود: با اين وجود اميدوارم در جلسه امروز مالکان باشگاه، تصميمات خوبي گرفته شود تا هر چه زودتر برنامه‌ريزي براي فصل آينده را شروع کنيم.

وي اظهار داشت: در حال حاضر چند تيم مانند راه آهن بلاتکليف هستند، اما مالکان باشگاه مي‌خواهند تيمداري کنند و اين مي‌تواند باشگاه را از اين وضعيت خارج کند.

انصاري‌فرد تصريح کرد: درست است که ملوان تيم دوست داشتني و قديمي، فجرسپاسي چشم و چراغ شيراز و داماش و گهر زاگراس طرفداران زيادي دارند ولي راه‌آهن هم نيز با 73 سال قدمت، قديمي‌ترين باشگاه است.

وي اظهار اميدواري کرد: وضعيت همه تيم‌هاي بلاتکليف مشخص شود و با توجه به وضعيتي که براي داماش و گهر به وجود آمده در حال حاضر به نوعي تنها تيم خصوصي ليگ برتر راه‌آهن است.

انصاري فرد يادآور شد: مالکان راه‌آهن در فوتبالي که به هيچ عنوان درآمدزا نيست هزينه‌هاي زيادي را متحمل شدند ولي نه تنها حمايتي از اين تيم ريشه دار نشد بلکه در طول فصل از طرق مختلف کم لطفي‌هاي زيادي در حق ما شد.

وي با بيان اينکه فوتبال ما نمي تواند وابسته به دولت باشد و دير يا زود بايد خصوصي شود گفت: با اتفاقاتي که بعد از خصوصي سازي باشگاهها رخ مي‌دهد، بخش خصوصي براي ورود به فوتبال تمايلي از خود نشان نمي دهد.

مديرعامل باشگاه راه آهن شهرري گفت: باشگاه‌هاي ايراني برخلاف خارجي‌ها نه تنها از حق پخش تلويزيوني و بليت فروشي درآمد ندارند بلکه عناصر سياسي چون فرماندار، شوراي شهر، نمايندگان مجلس و مدير تربيت بدني را پشت سر خود ندارند و حقشان تضعيف مي‌شود.

وي افزود:مالکان باشگاه راه‌آهن تاکنون 90 ميليارد ريال هزبنه کرده اند و 60 درصد حق و حقوق فصل گذشته و برخي بدهي‌هاي برجاي مانده از سال‌هاي گذشته را داده‌اند.

انصاري فرد درباره وضعيت بازيکنان تيم راه آهن شهرري گفت: برخي از بازيکنان اين تيم قرارداد دوساله دارند ولي درهفته اخير به دليل مبهم بودن وضعيت اين باشگاه احساس بلاتکليفي مي کردند .

وي اظهارداشت بازيکناني که قراردادشان نيز به پايان رسيده به رغم پيشنهادهاي رسيده به اين تيم وفادار مانده‌اند و اميدوارم پس از جلسه امروز بتوانيم با تلاش مستمر عقب ماندگي را در نقل و انتقالات جبران کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها