کد خبر: ۵۹۸۲۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
درپیِ زد و خورد و درگیری فیزیکی تعدادی از هواداران تیم ملی روسیه با طرفداران تیم چک مقامات یوفا تحقیقاتی را برای برخورد انضباطی با روسیه اغاز کرده اند
سایت گل – برای بسیاری از فوتبالدوستان اتفاقات و اخبار داخل اردویی و حاشیه ای تیم های فوتبال به اندازه دیدن بازی های آنان جذاب است. به همین دلیل تلاش می شود تا گزیده ای از خبرهای کوتاه حاشیه ای از تیم های حاضر در یورو 2012 بصورت روزانه در اختیار خوانندگان گرامی سایت گل فارسی قرار گیرد.

 یکشنبه 21 خرداد 1391

میرور – یک سایت اینترنتی وابسته به نئونازی های ایتالیا خواستار حذف نام ماریو بالوتلی از فهرست آتزوری ها شد. در بیانیه نژادپرستانه این گروه به صراحت گفته شده: "او یک سیاه و یهودی است. وی باید برای تیم اسراییل بازی کند، نه ایتالیا."


دیلی میل – پدر جرمن دِفو مهاجم انگلیس درگذشت و وی پس از شرکت در مراسم دَفن پدر خود به اردوی تیم ملی بازگشت.

 بی بی سی اسپورتس – تراپاتونی سرمربی ایتالیایی ایرلند تصمیم گرفته تا کوین دویل و کاپیتان رابی کین را در خط حمله تیمش به کار بگیرد. ضمن اینکه پس از بازگشت شِی گیون دروازبان اول سبزها، وِدران کورلوکا مدافع شاخص کروات ها نیز که تحت نظر پزشکان تمرین می کرد، در بازی امروز حاضر خواهد بود.

 مارکا – سسک فابرگاس از مصدومیت زردپی زانو رهایی یافته و می تواند اسپانیا را در برابر ایتالیا یاری کند. همچنین آلوارو آربلوا که از ناحیه کمر و خِسوس ناواس که دست مصدومی داشته اند، می توانند اسپانیا را یاری کنند.

کوریرِ دِلو اسپرت – آتزوری ها برابر اسپانیا با قالب 2-5-3 ظاهر خواهند شد. در این سیستم دانیل دِروسی از خط هافبک به دفاع مرکزی منتقل خواهد شد.

 بی بی سی اسپورتس – هَری رِدنپ مربی تاتنهام که رقیب روی هاجسن سرمربی فعلی انگلستان برای تصدی این پُست بوده است، طی مصاحبه ای اعلام کرد که اگر سرمربیگری تیم ملی به وی پیشنهاد شده بود، وی آن را می پذیرفت. به نظر می رسد ردنپ هنوز در سودای هدایت تیم ملی می سوزد.

 اسکای ایتالیا – فن مارویک مربی هلندی ها پس از شکست بُهت آورشان به دانمارک، مدعی شد که نگرفتن آن پنالتی مشکوک تیمش را نابود کرد.

 تلویزیون اسکای – دِل بوسکه مربی مدافع عنوان قهرمانی، اینیستا را امید اسپانیا و کلید قهرمانی مجدد آنان می داند.

ای اس پی ان – رود گولیت بازیکن افسانه ای سابق هلند از خروج بازیکنان مورد توهین نژادپرستانه قرار گرفته از زمین بازی، حمایت می کند.

 سان – جوی بارتون بازیکن جنجالی تیم کوئینزپارک رنجرز که چند روز پیش بخاطر زد و خورد در یک کلوپ شبانه دستگیر شده بود، مدعی است که به اندازه کافی برای دعوت شدن به تیم ملی انگلستان سزاوار است!

 میرور – روی هاجسن مربی انگلستان در واکنش به دلیل عدم دعوت از ریوفردیناند مدافع کهنه کار منچستریونایتد به تیم ملی با پافشاری بر موضع خود، اعلام کرد: "اگر ریو را دعوت می کردم و نیمکت نشینش می کردم، توهین آمیزتر بود. فردیناند در انتخاب یازده نفر اصلی من جایی ندارد."

دیلی مِیل – پس از پیروزی شیرین روسیه در برابر جمهوری چک و درپیِ زد و خورد و درگیری فیزیکی تعدادی از هواداران تیم ملی روسیه با طرفداران تیم چک و بویژه توهین نژادپرستانه روس ها به مدافع افریقایی تبار تیم رقیب یعنی "تئودور گِبر سِلاسی"، مقامات یوفا تحقیقاتی را برای برخورد انضباطی با تیم ملی روسیه آغاز کرده اند. روس ها سلاسی را به میمون تشبیه کرده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها