کد خبر: ۵۹۷۴۰
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
پانا، منصور پورحیدری با اشاره به حضور در سمت مدیریت فنی استقلال اظهار داشت: «قبلا هم در این سمت فعالیت کردم و مشکلی نیست. البته سال گذشته سرپرست هم بودم با این حال امسال ماجدی این کار را انجام می دهد و من بحث مدیریت فنی را به صورت جدی دنبال می کنم.» 

وی افزود: «در مدیریت فنی دنبال این هستیم تا کمیته فوتبال را واقعا شکل دهیم و به تشکیلات اضافه کنیم. البته هنوز اقدامی نکردم چون فتح الله زاده نیست و قلعه نویی هم درگیر تیم بستن است. هر وقت سر مسئولان خلوت شد در مورد این موضوع بحث و تصمیم گیری می کنیم. دوست دارم با تشکیل کمیته فوتبال بیشتر کمک کنیم.» 

مدیرفنی استقلال تصریح کرد: «هیچ وقت از استقلال نرفتم و 30 سال است استقلالی ام. چه فعالیت داشتم چه نداشتم همیشه هدفم خدمت بوده و الان هم نیتی جز این ندارم. دنبال موفقیت باشگاه هستیم تا دل هواداران شاد شود.» 

پورحیدری در این خصوص که آیا استقلال نقل و انتقالات را به پرسپولیس نباخته؟ گفت: «نظرات با هم فرق می کند. قلعه نویی و همکارانش دنبال این هستند تا تیمی ببندند که بتواند به موفقیت برسد. می خواهیم کمبودهایی که تیم فصل قبل داشته را ترمیم کنیم. قلعه نویی بنا به نیاز تاکتیکی تیم می بندد و دنبال بازیکنانی است که اسم کمتری داشته باشند. او نفراتی را در لیست دارد که بتوانند به تیم کمک کنند ضمن این که هدف ما حفظ تقریبا 80 درصد تیم سال گذشته است چون واقعا نفرات خوبی داشتیم.» 

وی در خصوص وضعیت تیموریان افزود: «چون دور بودم نمی دانم وضعیت تیموریان چه خواهد شد ولی قطعا او در لیست قلعه نویی است. آندو برای استقلال است و فعلا بازی حساس و مهمی با تیم ملی در پیش دارد. باید ببینیم بعد از آن چه اتفاقی می افتد.»

مدیرفنی استقلال در خصوص این که فکر نمی کنید پرسپولیس این فصل کهکشانی بسته شده؟ تاکید کرد: «در مورد پرسپولیس نظری ندارم. الان نظر دادن در مورد تیم ها درست نیست. باید بعد از شروع تمرینات و بازی ها در مورد تیم های مدعی و سقوط کننده نظر داد. عیب ندارد بگذارید سر و صدا کنند. فقط یار گرفتن کافی نیست. باید ببینید هدف چیست و مهم این است که به خوبی بتوانید هدفتان را دنبال کنید.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۳ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
۷
۱
اقای پورحیدری تو حرفات بغض داره موج میزنه خجالت نکش میتونی از این که پرسپولیس کهکشانی شده بزنی زیر گریه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۲ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۱
پرسپولیس مال این حرفا نیست. هنوز یه مربی پر افتخار و متواضع مثل منصورخان به خودش ندیده.
اشکان
UNITED STATES
۰۲:۳۸ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۱
۱
۷
مگه میشه تیم ژنرال قهرمان نشه...البته فکر کنم پرسپولیس امسال همون دوازدهم سیزدهم بشه چون قهرمانی شخصیت تیمی میخواد نه بازیکن بزرگ گرفتن...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها