کد خبر: ۵۹۵۴۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
مادر من، آذری است و همیشه سفارش می‌کرد که برای ادامه فوتبال دوباره به تبریز برگردم، حالا برگشته‌ام تا با تراکتور دوباره عنوان بهترین خط دفاع لیگ را کسب کنم
سايت گل- محمد نصرتي كه سال قبل در همين روزها از تراكتورسازي به پرسپوليس رفته بود بعد از سپري كردن يك فصل پرمخاطره دوباره به سر جاي اولش برگشت. او جدايي از تراكتورسازي را بزرگ‌ترين اشتباه ورزشي‌اش مي‌داند و اميدوار است با پيراهن اين تيم دوباره به تيم ملي برگردد.

چه شد که از تراکتور جدا شدی؟

پس از اتفاقات ناخوشایند در روزهاي پایانی لیگ دهم، احساساتی برخورد کردم و تصمیم گرفتم از این تیم جدا شوم، اما می‌دانم که بزرگ‌ترین اشتباه ورزشی‌ام را مرتکب شدم و پس از پیوستن به پرسپولیس، موقعیت خود در تیم ملی را نیز از دست دادم. اگر بتوانم دوباره به عقب برگردم، هیچ وقت از این تیم جدا نمی‌شوم.

به چه دلیلی به تراکتور بازگشتی؟

تراکتورسازی، تیم بسیار بزرگی است و هواداران پرشماری دارد. هر بازیکنی آرزو دارد، در چنین تیمی بازی کند و من نیز از این قاعده مستثنا نیستم. مادر من، آذری است و همیشه سفارش می‌کرد که برای ادامه فوتبال دوباره به تبریز برگردم، حالا برگشته‌ام تا با تراکتور دوباره عنوان بهترین خط دفاع لیگ را کسب کنم.

چه اهداف و انگیزه‌هایی برای فصل جدید داری؟

من انگیزه‌های زیادی از بازگشت به این تیم دارم، می‌خواهم دوباره خودم را به فوتبال ایران ثابت کنم و دوباره از تیم تراکتورسازی اوج بگیرم و به تیم ملی بازگردم و در جام جهانی حاضر باشم.

نظرت در مورد کاپیتانی تراکتور چیست؟

من برای کاپیتانی به این تیم برنگشته‌ام. مرتضی اسدی، یکی از بهترین دوستان من و بازیکن خیلی بزرگی است و بازوبند کاپیتانی شایسته این بازیکن است.

چه حرفی برای هواداران داری؟

از تمامی هواداران می‌خواهم تا با فراموش کردن اتفاقات تلخ گذشته، برای موفقیت این تیم در لیگ و بازی‌های آسیایی، دست در دست هم دهند و با حمایت‌های همیشگی خود، تراکتور را در کسب نتایج خوب و در خور نام این تیم بزرگ یاری کنند و اجازه ندهند دشمنان و بدخواهان این تیم، با رخنه در بین آنها بین بازیکنان و هواداران اختلاف بیافرینند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها