کد خبر: ۵۹۵۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۲۰ خرداد ۱۳۹۱

حسن شريعت نژاد معاون سياسي امنيتي استاندار لرستان در خصوص آخرين وضعيت تيم فوتبال گهر لرستان ضمن بيان مطلب فوق گفت: تا به امروز براي براي سرو سامان دادن به وضعيت تيم گهر و ماندن اين تيم در لرستان سه جلسه رسمي تشکيل داده ايم که يکي از اين جلسات با حضور استاندار برگزار شد، در مجموع اين جلسات مصوبات خوبي داشت.

وي درهمين خصوص افزود: در اين نشستها مصوب شد که تيم را تحت هر شرايطي در دورود حفظ کنيم و تيم را در اختيار شهرداري دورود قرار دهيم البته در حال حاضر مالکيت باشگاه در اختيار دادستاني کل کشور است. البته چهارشنبه هفته قبل استاندار لرستان نامه اي را به محسني اژه اي، دادستان کل کشور ارسال کرده که در آن نامه از وي تقاضا شده تا امتياز تيم گهر به شهرداري درود منتقل شود.

معاون سياسي و امنيتي استاندار لرستان تاکيد کرد: پس از انجام اين جلسات براي تجهيز و بازسازي ورزشگاه درود با پيمانکارهايي قرار داد امضا کرديم و متعاقب آن سفارش خريد صندلي و اسکوربرد براي ورزشگاه داده شده است. طبق برنامه قصد داريم تا دو ماه آينده ورزشگاه درود را آماده و تجهيز کنيم.

وي در خصوص بودجه اختصاص داده شده به اين موضوع گفت: براي ساخت، تجهيز و بازسازي زيرساختهاي دورود يک ميليارد تومان بودجه اختصاص داده ايم که منابع آن نيز از طريق استانداري لرستان و شهرداري دورود تامين شده است ضمن اينکه قرار شد تا از روز چهارشنبه با حضور مهابادي، با بازيکنان فصل گذشته و همچنين برخي از بازيکنان جديد مذاکرات شروع شود.

شريعت نژاد در مورد زيرساختهاي ديگري که مورد نياز بوده و کنفدراسيون فوتبال آسيا برآن تاکيد کرده، گفت: تا آغاز رقابتهاي ليگ برتر فوتبال ساخت هتل مدرن و مجهز امکان پذير نيست هرچند که در دورود مهمانسرايي وجود دارد اما شهرهاي اطراف مانند بروجرد که حدود 50 کيلومتر با دورود فاصله دارند داراي هتلهاي مناسب نيز مي باشند البته خرم آباد را نيز نبايد فراموش کنيد، ضمن اينکه خرم آباد داراي فرودگاه مناسبي نيز است.

وي در خصوص صحبتهايي که در خصوص فروش امتياز اين باشگاه در برخي از رسانه ها مطرح مي شود، اظهار داشت: همانطور که گفتم تيم گهر در اختيار شهرداري دورود قرار مي گيرد و در حال حاضر نيز مالکيت باشگاه در اختيار دادستاني کل کشور است، متقاضياني براي خريد امتياز گهر وجود دارند اما هيات فوتبال استان مخالف خروج تيم از استان بوده و در اين خصوص به قوانين AFC نيز استناد مي کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها