کد خبر: ۵۹۵۱۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
این پیامک ها ، مشترکین را به فرستادن عدد خاص به شماره ای مورد نظر دعوت می کند ، و در تبليغ آن با عنوان"تكنيك‌هایي براي ثروتمند شدن" از مشتريان به ازای هر پیامک ارسالي 50 تومان از حسابشان كم مي‌كند.
"صراط" - پس از برخورد دستگاه قضایی با شرکت های هرمی و غیر قانونی خواندن فعالیت های این نوع شبکه ها ، برخی از سود جویان با استفاده از پیامک های تبلیغاتی که حاوی شعارهای غیرعادی است ، اقدام به جذب مشتری کرده اند.

به گزارش سرویس اجتماعی صراط، این پیامک ها ، مشترکین را به فرستادن عدد خاص به شماره ای مورد نظر دعوت می کند ، و در تبليغ آن با عنوان"تكنيك‌هایي براي ثروتمند شدن" از مشتريان به ازای هر پیامک ارسالي  50 تومان از حسابشان كم مي‌كند.
بی شک تحریک مخاطبان همراه اول با ارسال شعارهای هیجان آور و اغفال آنان بدینوسیله موجب می شود تا عده بسیار زیادی از مردم با اعتماد به این پیامکها ، عدد مورد نظر را به شماره مذکور ارسال کرده و با عضویت در این شبکه ها نه تنها مطالب آموزنده ای نصیبشان نشود بلکه با پرداهت هزینه پیامک ها از روی مبلغ قبض تلفن همراه تنها باعث بدست آوردن سودی هنگفت توسط شرکتهای متولی این اقدان شوند .

در پايان شايان ذكر است كه عدم برخورد شرکت مخابرات با دست اخاذي كه به شيوه جديد و به صرف هزينه و وقت مردم منجر مي‌شود سوال بر انگیز است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها