کد خبر: ۵۹۴۶۲
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۲۰ خرداد ۱۳۹۱

فارس، خولیو ولاسکو در کنفرانس خبری پس از شکست 3 بر صفر مقابل صربستان در رقابت‌های انتخابی المپیک 2012 اظهار داشت: اول از همه می‌خواهم به به صربستان برای این پیروزی و راهیابی به المپیک تبریک بگویم. آنها نشان دادند که بهترین تیم این مسابقات و یکی از بهترین‌های جهان هستند.

وی ادامه داد: حتی هنگامی که صربستان عالی بازی می‌کرد، از بازیکنانم خواستم به بازی ادامه دهند. در اغلب زمان بازی‌ به جز پایان ست اول و دوم این کار را انجام دادیم. نه تنها به خاطر اشتباهات، که عملکرد بسیار خوب صربستان نیز در شکست ما نقش داشت.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: ما باید از آنها یاد بگیریم و با ذهن باز در لحظات حساس بازی کنیم، اما می‌توانم بگویم تیمم پیشرفت کرده است و والیبال خوبی را به نمایش می‌گذارد.

ولاسکو خاطرنشان کرد: فردا مقابل ژاپن به میدان خواهیم رفت و باید عملکرد خوبی مقابل آنها داشته باشیم. یک تیم در یک تورنمنت باید یاد بگیرد که شکست‌ها را فراموش کند و تنها از آنها درس بگیرد.

وی افزود: آنها باید شرایط خاص، تکنیکی و تاکتیکی را فرا بگیرند تا در مسابقه بهتر کار کنند. اما در عرض نیم ساعت، باید مسابقه قبلی را فراموش کنند. فردا تیم دیگری با شخصیتی متفاوت و با هواداران فراوان مقابل ما خواهد بود.

خولیو ولاسکو اظهار داشت: فردا شرایط دیگری خواهیم داشت؛ بنابراین باید به سرعت تصویر این بازی را در ذهنمان تغییر دهیم. اگر درباره این شکست فکر کنیم برای مسابقه فردا آماده نخواهیم بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها