کد خبر: ۵۹۴۲۸
زمان انتشار: ۲۰:۵۳     ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
معاونت پزشکی باشگاه استقلال پس از بازگشت دوباره به این تیم از برنامه‌های ویژه برای بازیکنان خبر داد.

دکتر امین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره بازگشتش به استقلال گفت: سال گذشته شرایط مناسب نبود و دوست ندارم در این باره صحبت کنم، چرا که هر چه بوده، گذشته است. مهم این است که اکنون در کنار سایر مجموعه استقلال برای موفقیت این تیم تلاش خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: استقلال تیم خودم است و 15 سال در این تیم فعالیت کردم. سال گذشته نیز اگرچه در این تیم نبودم اما دورادور به استقلال کمک می‌کردم. امسال شرایط به گونه‌ای شد که به صورت رسمی به این باشگاه بازگشتم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی اظهار داشت: برنامه‌های ویژه‌ای طبق استاندارد جهانی برای بازیکنان در نظر گرفته‌ایم و تلاش می‌کنیم با پیاده کردن آنها شرایط را برای آمادگی بازیکنان مهیا کنیم.

نوروزی خاطرنشان کرد: شناخت قلعه‌نویی و علاقه او به علم پزشکی به ما کمک می‌کند تا برنامه‌هایی که بیشتر آنها جنبه پیشگیرانه دارد را به خوبی پیاده کنیم. سال‌های سال در کنار قلعه‌نویی بودم و اطمینان دارم با کمک او و درایت مدیر ورزشی همچون دکتر فتح‌الله‌زاده و حمایت هواداران فهیم استقلال می‌توانیم شرایط خوبی داشته باشیم.

معاونت پزشکی باشگاه استقلال درباره اعضای کادر پزشکی این تیم عنوان کرد: دکتر ستوده به عنوان پزشک و جراح، مولایی به عنوان فیزیوتراپیست،‌ مهریزی به عنوان ماساژور و دکتر فرج‌زاده به عنوان متخصص علوم تغذیه در کادر ما حضور خواهند داشت. تعدای مشاور نیز از جمله دکتر کیهانی فوق تخصص زانو و مشاوران دیگر در تخصص‌های دیگر به من کمک می‌کنند. برنامه ما بیشتر حالت پیشگیرانه دارد و امیدوارم بازیکنان در شرایط مطلوبی بتوانند به استقلال کمک کنند تا هواداران فصل آینده روزهای خوب و خوشی داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها