کد خبر: ۵۹۳۶۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
رئیس پلیس آگاهی استان یزد از متلاشی شدن باند زورگیران اتباع بیگانه که با استفاده از ساطور و قمه اقدام به زورگیری از افراد می‌کردند و در یک مورد اقدام به قطع انگشت طعمه خود کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ علیرضا خالقی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس گفت: در پی وقوع سرقت‌ها و زورگیری از اتباع خارجی در استان یزد، پلیس آگاهی این استان رسیدگی به این پرونده را در دستور کار قرار داد.

وی بیان داشت: نحوه سرقت‌ها کاملاً شبیه به هم بود به طوری که زورگیران در حومه شهر یزد و به صورت جمعی به ضرب و جرح مالباختگان با استفاده از ساطور، چاقو و قمه اقدام می‌کردند و سپس اموال آنها را به سرقت می‌بردند‌.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد خاطر نشان کرد: با تحقیقات گسترده‌ و انجام چهره‌نگاری،‌ تصاویر متهمان در اختیار ماموران گشت پلیس قرار گرفت و نهایتاً با تلاش‌های صورت گرفته، 5 نفر از متهمان به نام‌های مسلم، ابوالفضل، سعید، وحید و  مصطفی طی 2 مرحله عملیات دستگیر و در بازجویی به 4 فقره سرقت و زورگیری اعتراف کردند.

وی ادامه داد: پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی همچنان در دست بررسی قرار داشت تا اینکه یکی دیگر از متهمان به نام محمدرضا نیز دستگیر شد. وی در بازجویی‌های صورت گرفته به 2 فقره زورگیری دیگر نیز اعتراف کرد.

خالقی گفت: این افراد در تحقیقات معترف شدند که در یکی از سرقت‌ها، با استفاده از ساطور انگشتان دست یکی از مالباختگان را قطع کرده‌اند.

وی همچنین اظهار داشت: پرونده برای بررسی‌های تکمیلی در دست پلیس آگاهی استان یزد قرار دارد و هم اکنون و متهمان با قرار روانه زندان شده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها