کد خبر: ۵۹۳۰۰
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
در تصاویری که از دیدار هاشمی رفسنجانی با برخی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد پردیس منتشر شده، تصویر یکی از افرادی که به جرم تبلیغ علیه نظام محکوم شده نیز به چشم می‌خورد.

فارس، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ایام ولادت امام علی (ع) و رحلت امام (ره) با تعدادی از ‌دانشجویان و اساتید گروه حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس دیدار کرد.

در تصاویری که از این دیدار منتشر شده است، فائزه هاشمی دختر دوم آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی نیز ‌در کنار پدر دیده می‌شود.

 

فائزه هاشمی رفسنجانی که استاد حقوق بین‌الملل دانشگاه آزاد ‌واحد پردیس است، پیش‌تر ‌از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی به جرم فعالیت تبلیغی علیه نظام به شش ماه حبس و 5 سال محرومیت از فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی و مطبوعاتی محکوم شد.

علت محکومیت دختر هاشمی رفسنجانی مصاحبه وی با یک سایت ضدانقلاب بود. فائزه هاشمی رفسنجانی در این مصاحبه  به برخی مسئولان نظام توهین  کرده بود.


فائزه هاشمی ‌در این گفت‌وگو مدعی شده بود: "در زمان شاه این شعبان بی‌مخ و دار و دسته‌اش بودند که مثل همین اراذل و اوباش با رفتار وحشیانه و جمع کردن رجاله‌ها و لات‌ها، با مخالفان خودشان برخورد می‌‌کردند. حالا هم متاسفانه همان ادبیات و همان روش با نام اسلام، انقلاب، دفاع از ارزش‌ها و این حرف‌ها انجام می‌شود. اداره مملکت الان با همین رجاله‌ها و اراذل و اوباش است."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
اینو نمیگم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۶ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
۸
۸
چقدر آدم باید رو داشته باشه با افتضاحی که بار آورده بازم سرش بالا باشه کلاً خانوادگی رو دارن.......
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۶ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
۸
۵
و اونوقت شما واسه چی انقدر جوش می زنی؟ به فکر نظامی؟!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۷ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
۹
۷
خیلی نامرد هستید که دختری در کنار پدر نشسته و اینطور تیتر می زنید
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۵ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
۵
۷
اتحدوا..چرا اینقدر همه رو میکوبونیم دینمان راه رو برای انتقاد باز گذاشته اندکی دیندار باشیم با اونایی که اسلام اوردن و نه ایمان چه فرقی می کنیم اگه امیر المومنین بود اینجور هتک حرمت می کرد با این کارا به نام اسلام وتخریب هم ابروی دین ومذهب رو می برید بگذارید هر که انتقاد داره بگه شما عیوب خودتونو بر طرف کنید ماها معصوم نیستیم که انگار ماها علیه سلامیم..
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۱
هزار سال سیاه هم با جماعت منافق متحد نمی شیم . چی می گی ؟
یزدان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۸ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۱
۶
۵
لااقل هاشمی از این معجزات بلد نبود که یه شبه قبمت سکه و دلار اینجوری بشه و کشور و انقلاب رو در یک قدمی جنگ با تمام دنیا قرار بده . و اینقدر وجودشو داشت که همه بدبختی ها رو گردن چارتا دلال نیندازه
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۲ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۱
اولا که حرص نخور ...
دوم این که شما مشکلت با احمدی نژاده یا کلا هاشمی رو می پرستی ؟
...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۱ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۱
طرز تفکرت قرون وسطایی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۱
۱
۱
هاشمی شخصیتی عقلانی ، معتدل ، غیرریاکار، دلسوز واقعی نظام، و یار همیشگی امام و رهبری است امام فرمود: بدخواهان بدانند هاشمی زنده است تا نهضت زنده است و رهبری فرمودند: هیچکس برای من آقای هاشمی نمی شود. نام او در تاریخ ایران به بزرگی خواهد درخشید.
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۱ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
جالبه که طرفدارهای این ... هیچ دلیل منطقی یا استدلال قابل قبولی برای دفاع از کارها و حرفها و مواضعش ندارند و فقط بلدند به به و چه چه کنند و تملق بگویند . اینجوری به سلامتی بعد از مدت کوتاهی همه با این نامرد دشمن می شوند !
مبارز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۴ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۱
۱
سلام برادر. خدا قوت.
اولا هاشمی آیت الله نیست و حجت الاسلام است.لطفا انقدر براش کلاس قائل نشید و نزارید قائل بشوند.
دوم اینکه وقتی پدر اینطوری باشه از دختر چه انتظار میره. فرزندان هاشمی سال ها نان ضدولایت را خوردند و شکمهایشان پر از حرام میباشد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها