کد خبر: ۵۹۲۷۵
زمان انتشار: ۱۹:۱۵     ۱۸ خرداد ۱۳۹۱

بولتن نیوز:14 خرداد هر سال یاد آور غم هجران حضرت امام خمینی (ره) آن پیر مجاهد و عارف و استعمار ستیز بزرگ است. اسطوره ای که برخی افراد ساده لوح که در مسند قائم مقامی بدنبال آمال و آرزوهای خود بودند با خیانت خود ضربات زهر آگین را به اشکال مختلف در قلب و جسمش وارد کردند و تا جایی پیش رفتند که هجرانی شهادت گونه برای روح الله رقم خورد. هجرانی که 23 سال از ان می گذرد و امت حزب الله و پیروان امام (ره) در این مدت از دیدار مقتدای خود محروم بوده اند.




23 سال از هجران امام(ره) می گذرد اما هنوز برخی از افراد و نزدیکان خائنین به روح الله تلاش دارند به ابعاد مختلف و به خصوص در ایام خرداد تیرهای زهر آگین دیگری را به اشکال مختلف به اراء و نظرات و حتی خانواده ایشان روانه سازند. همانگونه که در ایام اخیر نیز شاهد بودیم که افراد دفتر غیر قانونی مرحوم منتظری در اقدامی ناصواب با انتشارکتاب بدون مجوز باز هم آراء مرحوم منتظری را در تقابل با نظرات حضرت امام(ره) منتشر کردند و برخی دیگر از هواداران وی ضمن شرکت در مراسم یادبود حضرت امام (ره)اقدام به توزیع نامه احمد منتظری به رئیس جمهور آمریکا نموده اند.

اما دو نکته مهمی که در این خصوص و موارد مشابه، از سوی مسئولین امر باید مورد توجه قرار گیرد عبارتند از:

اول، دقت نظر موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره) در پاسخ گویی به شبهات این افراد است که موجب می شود بهانه از دست افرادی گرفته شود که به انحاء مختلف و با اقوال گوناگون سعی دارند مواردی را به امام منتسب کنند و بعد مدعی شدند که اسناد آن در موسسه تنظیم و نشر موجود است.

دوم، توجه بیشتر در حاشیه برگزاری این گونه مراسم و پیشگیری از اقدامات افراد خودسر در پخش اطلاعیه در حضور فرزند یادگار حضرت امام(ره) است.

به امید آنکه نه امروز و نه در آینده، شاهد هتک حرمت های اینچنین به مقام والای حضرت امام خمینی (ره) و خانواده گرامی ایشان نباشیم و در پاسداری از نظرات امام(ره) قصور نورزیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها