کد خبر: ۵۹۲۶۹
زمان انتشار: ۱۹:۰۸     ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
نتایج روز پنجم رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک مشخص شد

پنجمین روز از رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک صبح امروز با دیدار تیم‌های ملی ایران و ونزوئلا آغاز شد.

همانطور که پیش‌بینی می‌شد تیم ایران بازی بهتری را نسبت به حریف خود انجام داد و در پایان موفق شد در 3 گیم متوالی و با نتایج 25 بر 16، 25بر 16و 25 بر 20 از سد حریف خود عبور کند و یک گام دیگر به المپیک نزدیک شود.

دومین دیدار از پنجمین روز رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک بین تیم‌های صربستان و پورتوریکو برگزار شد که در پایان صدرنشین این دوره از رقابت‌ها موفق شد از سد حریف خود عبور کند.

در این مسابقه صربستا‌نی‌ها مانند بازی‌های گذشته با اقتدار ظاهر شدند و در 3 گیم متوالی و با نتایج 25 بر 19، 25 بر 17 و 25 بر 18 حریف قعرنشین خود را مغلوب کردند.

با این پیروزی صرب‌ها به پنجمین پیروزی متوالی خود دست پیدا کردند تا همچنان صدرنشین این دوره از پیکارها لقب بگیرند.

سومین مسابقه از پنجمین روز رقابت‌های والیبال انتخاب المپیک بین تیم‌های کره‌جنوبی و چین برگزار شد. درحالی که کمتر کسی شانس پیروزی در این مسابقه را به شاگردان پارک کی وون می‌داد، اما کره‌ای‌ها توانستند به سختی دو امتیاز را از چین بگیرند و پیروز میدان باشند.

در این مسابقه کره‌جنوبی گیم‌های اول، سوم و پنجم را به ترتیب با نتایج 25 بر 21، 25 بر 20 و 15 بر 13 ازآن خود کرد و گیم‌های دوم و چهارم را هم با نتایج 25 بر 22 و 25 بر 14 به حریفش واگذار کرد.

به این ترتیب چینی‌ها 8 امتیازی شدند و کره ای ها امتیازهای خود را به عدد 6 رساندند.

آخرین دیدار روز پنجم مسابقات انتخابی المپیک هم بین تیم‌های ژاپن و استرالیا برگزار شد که در پایان تیم میزبان توانست یک پیروزی قاطعانه کسب کند.

در این مسابقه که کمتر کسی نتیجه آن را به سود ژاپن پیش‌بینی می‌کرد، ژاپنی‌ها توانستند در 3 گیم متوالی و با نتایج 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 12 از سد حریف قدرتمند خود عبور کنند.

با این نتیجه ژاپنی‌ها 8 امتیازی شدند و باردیگر خود را به ایران نزدیک کردند. استرالیایی‌ها هم با این شکست 9 امتیازی و پایین‌تر از ایران قرار گرفتند.

 

* نتیجه کامل بازی‌های امروز به این شرح است:

ایران 3 - ونزوئلا صفر

صربستان 3 - پورتوریکو صفر

کره‌جنوبی 3 - چین 2

ژاپن 3 - استرالیا صفر

 

* جدول رده‌بندی تا پایان روز پنجم:

صربستان 15 امتیاز

ایران 11 امتیاز

استرالیا 9 امتیاز

ژاپن 8 امتیاز

چین 8 امتیاز

کره‌جنوبی 6 امتیاز

ونزوئلا 3 امتیاز

پورتوریکو بدون امتیاز

 

تیم‌های حاضر در رقابت‌های انتخابی المپیک فردا استراحت خواهند کرد تا به نوعی آرامش قبل از طوفان در رقابت‌ها حاکم شود؛ پیکارها از روز شنبه از سر گرفته خواهد شد. دیدارهای روز شنبه برای تمامی تیم‌ها حساس و سرنوشت‌ساز است. در این روز ایران باید برابر قهرمان قاره اروپا قرار بگیرد؛ تیمی که چندی پیش در رقابت‌های جام جهانی مغلوب تیم ایران شده بود.

تیم ملی والیبال صربستان قبل از شروع رقابت‌های انتخابی المپیک 2 دیدار دوستانه با تیم ملی ایران انجام داد که یک پیروزی و یک شکست را برایش به همراه داشت، اما همه می‌دانند که این بازی با تمام بازی های گذشته متفاوت است.

 

* برنامه بازی‌های شنبه به این شرح است:

ایران ـ صربستان،‌ ساعت 6:30

ونزوئلا ـ چین، ساعت 9:00

استرالیا ـ کره جنوبی،‌ساعت 11:30

ژاپن ـ پورتوریکو، ساعت 14:35

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها