کد خبر: ۵۹۱۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۲۵ مهر ۱۳۸۹
یکی از نزدیکان سعید حجاریان به خبرنگار سیاسی مشرق گفت: دختر سعید حجاریان که بورس تحصیلی آمریکا را گرفته است به پدر خود اصرار دارد به صورت خانوادگی به آمریکا نقل مکان کنند.
از سوی دیگر همسر حجاریان هم برای این سفر ابراز تمایل کرده و کارهای ویزای خود را پیگیری می کند.
این فرد نزدیک به حجاریان افزود: یکی از مشکلات موجود بر سر راه صدور ویزای خانم مرصوصی آن است که نام وی در میان دانشجویان پیرو خط امام و تسخیرکنندگان لانه جاسوسی وجود دارد که طبق قانون جدید ایالات متحده آمریکا این افراد حق ورود به این کشور را ندارند.
این فرد نزدیک به حجاریان افزود: از طریق فردی به نام دکتر اسدی به آمریکائیان گفته شده است خانم مرصوصی در روز 13 آبان بدون آن که از برنامه تسخیر سفارت با خبر باشد، فقط به عنوان دانشجویی که نسبت به حضور محمدرضا شاه در آمریکا و عدم تحویل وی به ایران اعتراض داشته، در راهپیمای برابر سفارت آمریکا حضور داشته است.
گفته می شود حجاریان با اقامت دایمی در آمریکا مخالف است اما برای مدت شش تا یکسال مخالفت چندانی ندارد.
از سوی دیگر، پس از آزادی سعید حجاریان از زندان، همسر وی تلاش فراوانی داشته از ارتباط طیف تجدیدنظرطلب و جریان فتنه با شوهرش جلوگیری کند که تاحدودی موفق بوده و سفر آنها به آمریکا می تواند با هدف دوری حجاریان از جریان فتنه باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۴ - ۲۶ مهر ۱۳۸۹
۰
۰
بچه که بودم خیلی خوب یادمه سالخوردگان، اونهائی که سنی ازشون گذشته بود یا به قول روانشناس معروف(اریکسون) به مرز خودشکوفائی رسیده بودند تکه کلامشون نسبت به جوونترها یا بچه های همسن و امثال من این بود که "الهی که پسرم آخر عاقبت به خیر بشی"اما چون از لحاظ شرایط سنی در مرحله تفکر عینی بسر می بردم و هنوز پا به مرحله بعدی رشد، یعنی تفکرات ذهنی نگذاشته بودم بهمین خاطر برایم دشوار بود تا واژه پر معنا و انتزاعی "الهی آخر عاقبت بخیر بشی"را درک کنم. خدا همه رفتگان را غریق رحمت کنه، از مادر خدا بیامرزم معنی این واژه را بارها جویا شدم که یه جورهائی منو متوجه کنه ، ولی هر بار که سؤال می کردم بهم می گفت مادرم بزرگ که شدی از اعماق وجود به راز این جمله پر معنا پی خواهی برد که چرا انقدر بزرکترها نسبت به تکرارش از همدیگرسبقت می گیرند.
بالاخره ما هم بزرگ شدیم و به عینه با اوضاع و احوالی که در گردونه زمانه در حال اتفاق است به رمز و راز آن پی بردیم که چگونه می شود آخر عاقبت بخیری را از خود دور کرد. که چگونه می شود افراد پر مدعا و متکبر، که روزگاری خود را قیم و همه کاره مردم فرض می کردند امروزه اینچنین در آستانه دربه دری قرار گرفته باشند. آنانی که در دوران پر طمطراق اصلاحات چنان خود را سرمست و خود شیفته می پنداشتند که هیچ یک از نظرات و عقاید بر آمده از از شعور بیدار مردم ایران زمین را بر نمی تابیدند و چنان اسیر امیال و عقاید ناصواب خود شده بودند که هیچگاه فکر آن نمی کردند روزگاری هم خواهد آمد که تاوان پرداخت هزینه آن نظرات تهی و پوشالی برابر با آوارگی و در ماندگی آنان خواهد شد. و حنای بی رنگ و لعابشان دیگر اجازه نخواهد داد تا احساسات پاک مردم فهیم 9دی پشت سر گذاشته را بار دیگر به سخره بگیرند. بنا براین خود بخود، نوبت به نوبت و به بهانه های مختلف و با سرشکستگی مجبور به ترک دیار خواهند شد هر چند اگر بهانه بیاورند که مدت ماندنشان در انطرف کوتاه خواهد بود.
آری دیگر بزرگ شده ام و خیلی خوب واژه پر نغز آخر عاقبت بخیر شدن را از اعماق وجود درک می کنم. که چگونه باید در این دو روز دنیا زندگی کرد تا مجبور نباشم به انحای مختلف مثل امثال مهدی هاشمی ها با دریوزگی و حجاریان ها با استیصال عاقبت و نتیچه عمر ارزشمند خود را اینگونه با چالش و پشیمانی مواجه سازم.خداوند سایه همه شیاطین را از سر این مردم به هر طریقی که خود صلاح میداند کم کند.
این را هم حتماً شنیدید که میگن خوشا به حال باغبونی که شغال باغش قهر کنه. واقعاً یه موقع یه خط ضرب المثل چه تأثیراتی که از خود بر جای نمی گذاره! حمید رضا رسولی

پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها