کد خبر: ۵۸۹۸۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۳     ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
فرمانده نيروي دريايي سپاه با بيان اينكه ناوهاي آمريكايي تحت كنترل ما هستند، گفت: اين ناوها از مدت ها پيش به سوالات سپاه پاسخگو بوده اند.
خبرگزاری دانشجو، دريادار فدوي گفت: آمريكايي‌ها تا زماني مي‌توانند از تنگه هرمز عبور كنند كه عبوري بي‌ضرر داشته باشند، همان‌طور كه در كنوانسيون 1982 بر آن تاكيد شده است.
 

وي با تاكيد بر اينكه تنگه هرمز صددرصد بين‌المللي نيست، تاكيد كرد: اين تنگه مابين ايران و عمان واقع شده است و قوانين بين‌المللي در اينجا حاكم است كه آمريكايي‌ها نسبت به آن بايد پاسخگو باشند و بايد بدانيد كه ناوهاي آمريكايي از مدت ها پيش به سوالات سپاه پاسخگو بوده اند.
 

فرمانده نيروي دريايي سپاه تصريح كرد: اساس و مبنايي كه حضرت امام پايه‌گذاري كرد، تشكيل مجموعه‌اي بود كه پاسداري از انقلاب اسلامي و در قيد جغرافيا نبودن از مشخصه‌هاي آن است.
 

فدوي سپاه را مجموعه‌اي توانمند و نقطه عطف‌ترين دستور امام بر زاييده انقلاب دانست و تاكيد كرد: سپاه در هيچ زمينه‌اي توقف نخواهد داشت و دليل آن دستور صريح قرآن كريم مبني بر افزودن استطاعت خود است و سپاه در تمام ابعاد و زمينه‌ها از انقلاب اسلامي دفاع مي‌كند.
 

وي با اشاره به اينكه اين افزودن استطاعت تنها در عرصه جنگ سخت نيست، افزود: در برابر جنگ نيمه سخت و نرم دشمن نيز سپاه اين توانايي را بالا برده است و اين مجموعه‌ قوي و منظم در برابر هر توطئه‌اي مي‌تواند اقدامات لازم را انجام دهد.
 

فرمانده نيروي درياي سپاه پاسداران در پايان گفت: در سال 1365 كه آمريكايي‌ها به خليج‌فارس آمدند و خاصه بعد از جنگ، ما همواره تنگه هرمز را كنترل مي‌كرديم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها