کد خبر: ۵۸۹۵۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
مديرعامل باشگاه استقلال که روز سه‌شنبه در سمتش ماندگار شد به آخرين وضعيت نقل و انتقالات اين باشگاه اشاره کرد و گفت: در جلسه‌اي که سه‌شنبه شب داشتيم با کريم انصاريفرد به توافق رسيديم و با آندرانيک تيموريان هم براي تمديد قراردادش صحبت کرديم.
علي فتح الله زاده صبح امروز چهارشنبه در گفتگويي ضمن بيان اين مطلب افزود: شب گذشته مذاکرات خوبي با کريم انصاريفرد داشتيم و با او به توافق رسيديم و حداکثر تا 48 ساعت آينده قرارداد او را نهايي خواهيم کرد. ضمن اينکه مذاکراتي با آندرانيک تيموريان انجام داديم و به نتايج خوبي رسيديم و او هم بزودي قراردادش را تمديد خواهد کرد. با خسرو حيدري هم به توافق رسيديم تا دومين بازيکن ملي پوش ما هم تمديد کند.

 مدير عامل باشگاه استقلال ادامه داد: در مرحله فعلي به دنبال تمديد قرارداد بازيکناني هستيم که قراردادشان با استقلال به پايان رسيده است. حفظ اين دسته از بازيکنان اولويت اصلي باشگاه است. البته ساموئل هم در فهرست مدنظر قلعه نويي قراردارد اما هنوز از نظر مالي با اين بازيکن به توافق نرسيده ايم. اگر به توافق برسيم او را هم حفظ خواهيم کرد.


فتح الله زاده در مورد بازيکناني جديدي که در فهرست اميرقلعه نويي قرار دارند خاطرنشان کرد: امين منوچهري و قاسم دهنوي دو بازيکن ديگري هستند که در فهرست ارائه شده از سوي امير قلعه نويي قرار دارند اما هنوز مذاکره اي با آنها نداشته ايم. با اين حال در صورت نياز حتما با اين دو بازيکن هم وارد مذاکره جدي خواهيم شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها