کد خبر: ۵۸۸۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۲۴ مهر ۱۳۸۹
در اين پيام كه به امضاي آيت‌الله ابراهيم اميني، آيت‌الله رضا استادي، آيت‌الله سيدهاشم حسيني بوشهري و حجت‌الاسلام والمسملين سيد‌ محمد سعيدي رسيده آمده است: با عرض تبريك به مناسبت دهه مبارك و ميلاد مسعود امام هشتم حضرت علي بن موسي‌الرضا و خواهر گراميش حضرت معصومه (س)، از عنايت مقام معظم رهبري، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي براي سفر رسمي به استان قم و ديدار با مراجع تقليد و اساتيد و طلاب حوزه علميه و ديدار با مردم انقلابي و شهيد پرور قم سپاسگزاريم.
در ادامه اين پيام تصريح شده است: مردم شريف استان قم، اساتيد و طلاب حوزوي، قاطبه مسئولان و امام جمعه و جماعت در انتظار مقدم شريف اين مهمان عزيز هستند كه خود يكي از پرورش يافتگان و فرزندان شايسته اين حوزه علميه هستند.
در بخش ديگري از اين پيام آمده است: گرچه قم و حوزه علميه همواره مورد عنايت مقام معظم ولايت بوده است، ولي انتظار مي‌رود در اين سفر از عنايات بيشتري برخوردار شوند.
در اين پيام افزوده شده است: اميد است كه اساتيد و مسئولان حوزوي با بهره‌گيري از رهنمودهاي خردمندانه مقام معظم رهبري، با هماهنگي با مراجع تقليد و با توجه به نيازهاي فرهنگي و نيازهاي جديد زمان در برنامه‌هاي دروس حوزوي تحولي به وجود آورند.
در بخش پاياني اين پيام آمده است: در خاتمه اميدواريم كه اين سفر مبارك در حل مشكلات گوناگون استان قم به ويژه شهر مقدس قم كه در جهان از موقعيت خاصي برخوردار است تاثير بسزايي داشته و در انجام اين مهم بيش از پيش تسريع شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها