کد خبر: ۵۸۸۴۴
زمان انتشار: ۰۲:۱۴     ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
آتش نشان جوان ايراني هنگام نجات حادثه ديدگان در آتش سوزي بزرگ قطر، به شهادت رسيد.
به دنبال بروز حادثه آتش سوزي مهيب در مجتمع بزرگ تجاري ويلاجيو در شهر دوحه قطر 19نفر از اتباع مقيم قطر كه اكثريت آنان را كودكان تشكيل مي دادند كشته شدند كه در بين اين قربانيان يكي از ماموران ايثارگر ايراني به نام شهيد محمود پولادي از استان بوشهر نيز حضور داشت.
اين آتش نشان از خودگذشته به هنگام بروز آتش سوزي مهيب، براي نجات جان انسان هاي محاصره شده در دود و آتش بي محابا به استقبال مرگ رفت و بار ديگر رشادت و از خودگذشتگي ايرانيان را در نجات جان ديگران زبانزد خاص و عام كرد.
حادثه از اين قرار بود كه ساعت 11صبح دوشنبه 8 خردادماه آتش سوزي گسترده اي بازار و مجتمع تجاري- تفريحي ويلاجيو در غرب دوحه را دربر گرفت. شدت آتش سوزي به حدي بود كه كودكان حاضر در مهد كودكي كه در اين مركز تجاري قرار داشت در محاصره آتش گرفتار شدند. در ميان كشته شدگان 13كودك و 4 معلم زن به چشم مي خوردند.
محمود پولادي 26 ساله كه همزمان با تحصيل در رشته اقتصاد در دانشگاه يمن به عنوان آتش نشان در شهر دوحه نيز مشغول كار بود، در جريان اين حادثه پس از نجات 5 كودك از ميان شعله هاي سركش آتش جان خود را از دست داد.
رسانه هاي قطري به اين جوان ايراني عنوان شهيد دادند و اين در حالي بود كه شيخ تميم بن حمد آل ثاني، وليعهد قطر نيز ضمن حضور در منزل آتش نشان فداكار با خانواده او ابراز همدردي كرد.

کیهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۶ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
ايراني يا ايراني تبار؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها