کد خبر: ۵۸۶۲۳
زمان انتشار: ۱۰:۲۱     ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
بعد از پيوستن محمد قاضي به پرسپوليس، توافق با مهرداد پولادي را بايد دومين موفقيت مسئولان اين تيم در فصل نقل و انتقالات قلمداد كرد.
سايت گل – مهرداد پولادی مدافع چپ پای تيم ملي در بازی مقابل ازبكستان در تركيب قرار نگرفت و به جای او احسان حاج صفی به ميدان رفت. با اين حال پولادی نسبت به نيمكت نشينی اش اعتراضی ندارد.
پولادی در گفت وگو با خبرنگار سايت گل حرف هايش را در مورد نيمكت نشينی اينگونه آغاز می كند:«هر بازيكنی دوست دارد براي تيم ملي بازي كند و من هم از اين قاعده مستثني نيستم. بازي نكردن من با نظر كي روش بود و اعتراضي ندارم در ضمن سعی مي كنم در بازی‌های آينده طوری كار كنم كه دوباره در تركيب تيم ملی قرار بگيرم.»

از پولادی در مورد بازی نه چندان خوب تيم ملی مقابل ازبكستان سوال می كنيم كه او می گويد:«به هر حال اين اولين بازی ما بود و هميشه بازی‌های اول سختی‌های خاص خودش را دارد. مهم اين بود كه در زمين حريف 3 امتياز را بگيريم و اين 3 امتياز ارزش خود را در آينده نشان خواهد داد.»

پولادی كه شايعات زيادی در مورد جدايی اش از پرسپوليس مطرح بود بلافاصله پس از بازگشت به تهران با مسئولان پرسپوليس جلسه‌اي داشته و براي ماندن در اين تيم به توافق رسيده است: «ساعت 5 صبح به تهران رسيديم و برايم جالب بود كه مسئولان پرسپوليس در همان ساعت در فرودگاه منتظر من بودند! بلافاصله بعد از ورود به تهران راهي دفتر باشگاه شديم و تا ساعت يك بعد از ظهر امروز در باشگاه بودم.»

ظاهرا بازيكن سابق مس كه باشگاه سپاهان هم به شدت خواهان او بود در پرسپوليس ماندني است. اگرچه هنوز قرارداد خود را با اين تيم ثبت نكرده است: «همان طور كه گفتم از لحظه ورود به تهران تا ظهر امروز در باشگاه بوديم. همه توافق‌ها براي ماندن من در پرسپوليس انجام شده و قرار است فردا براي ثبت قرارداد به هيئت فوتبال برويم. اميدوارم فصل خوبي را با پرسپوليس در پيش داشته باشيم و بتوانيم نتايج فصل گذشته را جبران كنيم.»

بعد از پيوستن محمد قاضي به پرسپوليس، توافق با مهرداد پولادي را بايد دومين موفقيت مسئولان اين تيم در فصل نقل و انتقالات قلمداد كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها