کد خبر: ۵۸۶۲۰
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
سایت گل، او سال گذشته با حمید استیلی صحبت کرد تا به پرسپولیس بیاید ولی در آخرین لحظات به پیشنهاد وسوسه انگیز داماش گیلان پاسخ مثبت داد. پرسپولیس امسال هم قصد جذب غلامی را داشت ولی این بازیکن در نهایت با سپاهان به توافق رسید.
غلامی ابتدا در خصوص منتفی شدن حضورش در پرسپولیس می گوید: «آن ها مذاکراتی با من داشتند ولی هیچ وقت جدی نشد. من منتظر پرسپولیس ماندم ولی واقعا از آن ها خبری نشد. در این مدت سپاهانی ها به طور جدی با من مذاکره کردند و من در نهایت با این تیم قرارداد امضا کردم.»
غلامی در ادامه حرف هایش در خصوص پیوستن به سپاهان می گوید: «فکر می کنم سپاهان با شخصیت ترین تیم ایران است که در سال های اخیر روند بسیار خوبی را طی کرده است. همان طور که گفتم این باشگاه به طور جدی با من مذاکره کرد و معتقدم حضور در سپاهان اتفاق بسیار خوبی برای من بود و امیدوارم در این تیم موفق باشم.»
غلامی تاکید می کند: «مطمئنا سپاهان فصل آینده هم یکی از مدعیان جدی قهرمانی است در ضمن یکی از دلایل مهمی که باعث شد این تیم را انتخاب کنم، حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا است. امیدوارم بتوانم روزهای خوبی در این تیم داشته باشم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها