کد خبر: ۵۸۶۰
زمان انتشار: ۱۸:۵۳     ۲۳ مهر ۱۳۸۹
استاد حوزه و دانشگاه گفت: مردم قم با استقبال خود از مقام معظم رهبري، آمادگي خود براي حضور امام زمان (عج) را نشان خواهند داد.
به گزارش خبرگزاري فارس از قم به نقل از مركز خبر حوزه، حجت‌الاسلام اسماعيل روشن‌تن، معاون مركز ملي پاسخگويي به سؤالات ديني گفت: در آستانه سفر پر و خير و بركت مقام معظم رهبري به استان قم و دهه كرامت، مركز ملي پاسخگويي به سؤالات ديني، در راستاي پاسخگويي به مسائل شرعي و ديني، اقدام به تهيه و انتشار نرم افزار تلفن همراه مجموعه استفتائات مقام معظم رهبري كرده است.
وي در ادامه افزود: اين نرم افزار كه قابليت اجرا بر روي اكثر گوشي‌هاي تلفن همراه را دارد، دربردارنده كتاب اجوبه الاستفتائات، مجموعه استفاتات جديد از محضر ايشان و كتاب مناسك حج بر اساس فتواي ايشان است.
روشن‌تن اظهار داشت: استفتائات ذكر شده در اين نرم‌افزار بر اساس ابواب فقهي تنظيم و با قابليت مطالعه، جستجوي كليد واژگان و ارسال فتاوا از طريق پيامك و ايميل عرضه شده است.
وي خاطر‌نشان كرد: همچنين جدا از نرم‌افزار ياد شده، مجموعه حديثي شرح شده از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي در ابتداي درس خارج فقه، در قالب دو برنامه براي استفاده در رايانه و تلفن همراه با نام شميمي از روايات نيز آماده انتشار است.
معاون پاسخگويي مركز ملي پاسخگويي به سؤالات ديني يادآور شد: اين مجموعه در قالب يك لوح فشرده، دربرگيرنده گزيده تصويري از سخنان مقام معظم رهبري در سفرهاي پيشين به استان قم، مجموعه تصاوير، مقالاتي درباره ولايت و رهبري بوده و به همراه قرائت كامل قرآن كريم آماده شده و به زودي در اختيار عموم قرار مي‌گيرد.
علاقه‌مندان به دريافت و استفاده از نرم افزارهاي ياد شده مي‌توانند از طريق پايگاه اينترنتي مركز ملي پاسخگويي ديني و انجمن گفت‌وگوي قرآني و گفت‌وگوي ديني وابسته به اين مركز آن را دريافت كنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها