کد خبر: ۵۸۵۱۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۱۳ خرداد ۱۳۹۱
به دنبال انتشار خبری مبنی بر تاکید حجت الاسلام سید حسن خمینی بر عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری آینده در روز پنج شنبه از سوی خبرگزاری فارس ، یک مقام مسئول در دفتر حضرت امام(ره)  در گفتگو با این خبرگزاری ، با اشاره به در پیش بودن مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی طی روزهای اخیر  متمرکز بر برگزاری باشکوه مراسم سالگرد رحلت حضرت امام (س) هستند و در چنین شرایطی  ورود به مباحث حاشیه ای  را به صلاح نمی دانند.

به گزارش جماران وی تصریح کرد: حجت الاسلام سید حسن خمینی در مراسم ختمی که روز گذشته(پنج شنبه ) شرکت کرده بود مصاحبه ای  با خبرنگاران نداشته و آنچه که از زبان وی درباره انتخابات ریاست جمهوری بیان شده ، برداشت خبرنگاران بوده است.

وی همچنین تاکید کرد: چندی پیش حجت الاسلام محمدعلی انصاری در نشست خبری تشریح برنامه های سالگرد ارتحال امام (س)،مطالبی درباره شایعات مطروحه پیرامون کاندیداتوری حجت الاسلام سید حسن خمینی در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد که همان  اظهارات،مواضع رسمی محسوب شده و به قوت خود باقی است.

گفتنی است ، حجت الاسلام محمد علی انصاری در این نشست خبری ، در خصوص مطرح شدن اخباری مبنی بر کاندیداتوری سیدحسن خمینی برای انتخابات ریاست جمهوری و بحث درباره این موضوع با احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: بنده از طرف آنها شدیدا" موضوع کاندیداتوری را تکذیب می‌کنم.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (س) ادامه داد: بیت امام اگر سخنگو و خدمتگذار مردم باشد برایشان جذابیت بیشتری دارد تا وارد حوزه مسئولیتی شوند.

گفتنی است همچنان که پیش از این اعلام شده بود،هرگونه خبری درباره حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حسن خمینی، اگر از ناحیه ایشان و یا پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران منتشر نشده باشد، فاقد اعتبار است بنابراین از رسانه ها درخواست می شود که تنها اخبار رسمی مستند را منتشر کنند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها